AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Usikker om jeg la dette spørsmålet under riktig. Jeg skal kjøpe et salongbord i marmor fra en på Finn. Det er for lite plass i min bil.. Så trenger hjelp til transport. Bordet er to timer fra Moss i Viken/østfold. Er det noen som har brukt et slikt transport firma (eller andre som gjør slik jobb trygt)? Sett det finnes et felles sted man kan ta på seg oppdrag men blir litt redd for å kontakte noen som ikke er seriøste, salongbordet er tungt og dyrt så vil bruke noen seriøse. Vil egentlig ha det så billig som mulig men samtidig betaler jeg gjerne ekstra for å få noen seriøse til å ta oppdraget. Er det noen som har noen å anbefale? Bordet er i Vestfold og jeg bor i Moss. Tusen takk! Anonymkode: a8790...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar De fleste steder/byer har grupper for folk som averterer etter tjenester/tilbyr tjenester på facebook, prøv i en slik gruppe. Eller så finnes det budbilfirmaer, vareleveringsfirmaer etc. Anonymkode: bf98f...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Nimber ble lagt ned i 2023. Alternativ er Vifrakter.no og https://mittanbud.no/legg-ut/transport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Lei deg en kassebil og frakt det selv. Som oftest rimeligere. Anonymkode: ad466...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Fant ut av det, tusen takk for svar! Anonymkode: a8790...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå