AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Altså som går kun på fysisk attraksjon. Svar i ca antall per mnd Anonymkode: e7951...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hele tiden, på butikken, på bussen, på jobben. Anonymkode: f25dc...f70 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Svært skjelden. Kanskje en gang i måneden. Kreves normalt noe mer for å ønske det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Svært sjeldent jeg ser en dame som det er verd å knulle. Folk flest, inklusiv kvinner, har helseproblemer som kommer til uttrykk i huden, håret og som overvekt. Takk og lov for det, for da er det lett å være trofast til dama. Anonymkode: 2b00f...c5d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Svært sjeldent jeg ser en dame som det er verd å knulle. Folk flest, inklusiv kvinner, har helseproblemer som kommer til uttrykk i huden, håret og som overvekt. Takk og lov for det, for da er det lett å være trofast til dama. Anonymkode: 2b00f...c5d Er det mange damer som er overvektige syns du? Anonymkode: 8f3f5...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Svært sjeldent. Må som oftest mer til enn bare utseende. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Sjeldent her og. Kan jo selvsagt ha sammenheng med mer realistisk holdning til hvem man har "sjans på" etterhvert som man har blitt eldre. Og blant damer i mer "aktuell alder" blir det stadig færre som har den type fysisk tiltrekningskraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Svært sjeldent jeg ser en dame som det er verd å knulle. Folk flest, inklusiv kvinner, har helseproblemer som kommer til uttrykk i huden, håret og som overvekt. Takk og lov for det, for da er det lett å være trofast til dama. Anonymkode: 2b00f...c5d Næh, mange ser bra ut. Anonymkode: 56e85...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Sphere skrev (26 minutter siden): Svært sjeldent. Må som oftest mer til enn bare utseende. 😂😂😂 bullshit Anonymkode: 9bb04...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Skjer egentlig ikke. Tenker aldri «hun vil jeg knulle» bare av å se en dame. Jeg kan tenke at hun var vakker, pen, sexy, sjarmerende, morsom, klok, vittig Osv. Men «henne vil jeg knulle» tror jeg aldri jeg har tenkt bare av å se noen. Anonymkode: b60f9...9d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså som går kun på fysisk attraksjon. Svar i ca antall per mnd Anonymkode: e7951...756 Hele tiden. Hverdag. Flere ganger om dagen. Det er mange vakre mennesker der ute. Dette er bare instinktivt ifra min side. Jeg ser noen jeg liker også går jeg videre. Betyr ikke så mye. Endret 1 time siden av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Hver gang jeg ser samboeren..... Anonymkode: 1cc45...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden I måneden? Tusenvis. Anonymkode: cbd73...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 29 minutter siden #14 Del Skrevet 29 minutter siden Stort sett hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #15 Del Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): 😂😂😂 bullshit Anonymkode: 9bb04...154 Har du vondt for det? Anonymkode: ca75f...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå