AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg sliter maksimal med å finne bukser jeg føler meg vel i! Nå har jeg kun to-tre bukser (type svart) i omløp og vet ikke min arme råd. Er 52 år, 160 cm høy, 65 kg. og dessverre så har jeg kraftige lår. Ikke verre enn at jeg får på meg str. 38 i f.eks. en dressbukse fra Selected Femme, men føler meg skikkelig utilpass i dongeri, type "stappet pølse"-følelse. Har alltid brukt jeans (før overgansalder og endring av kropp) og det er et savn å ikke kunne slenge på seg dette når kleskrisen er et faktum. Er for gammel til å bruke skinny jeans, men samtidig synes jeg alt av "mom-jeans" er dritstygt. Tips til jeans som kan passe meg? Og gjerne tips til andre bukser jeg kan bruke både på jobb og på lunsj eller middag ute med venner. Har en svart bukse fra Red Button ("Tessy velvet") som jeg elsker å gå i, men det er på tide at den får en pause nå. Liker en "classy but casual" stil. Anonymkode: 22526...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Prøv mosmosh - anbefaler dem, de kommer i flere ulike fasonger men felles for de fleste av dem er at de er utrolig behagelige på! Anonymkode: 5e19d...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Mosmosh som forrige anbefalte, eller MAC jeans, eller også MiH (made in heaven) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #4 Del Skrevet 47 minutter siden Prøv FLOYD JEANS. Jeg elsker modellen som heter Annika. Anonymkode: 8538b...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #5 Del Skrevet 30 minutter siden Jeg er veldig fornøyd med Cambio, både bukser og jeans. Anonymkode: f8f5c...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå