Gå til innhold

Er så irritert. Utblåsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skulle legge datteren vår. Gubben har vært sur i hele dag og ganske uholdbar k utganspunktet. Snuppa og jeg leste bok inne hos henne og alt var rolig og har harmonisk, jeg fikk roet henne ned og når hun begynte å blir sigen, satte jeg på en rolig sang i bakgrunnen og skrudde av lyset. Da blir hun alltid ginete, og skriker til, men løfter henne opp en liten stund før jeg legger henne ned igjen så hun er avslappet og trygg. Legger en hånd på brystet hennes, og etter litt kaving og hvisking til seg selv, sovnet hun som regel. Jeg hadde kommet helt til steget der jeg løftet henne opp før jeg legger henne ned da døren går opp med et brak. Inn får vi lys, datteren min kvekner til igjen. Mannen sier bryskt « Nå har du vært så grinete i hele dag, nå er det natta» også skal han overta. Det blir hyling og jeg ber han gå ut igjen. Da skal selvsagt snuppa ha pappa og hyler etter han. Jeg prøver på nytt å roe henne ned, men nå er det pappa hun er besatt på at skal komme. Nå er det bare hyling mens jeg venter i et annet rom.
FY så sykt irriterende!  Hva tenker han?!

Anonymkode: f952d...341

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pust med magen. Sett dere ned og ha en rolig samtale rundt dette. Om din mann innrømmer at dette var feilhåndtering etter en slitsom dag, går dere videre i livet og legger episoden bak dere. 

Anonymkode: adac1...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde blitt dritforbanna selv. Ta det opp i morgen når begge er rolige.

Anonymkode: 852ae...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...