AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden ? Anonymkode: ab6f1...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Svelge eller ikke Anonymkode: 508c2...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden At hun virkelig ønsker å gjøre det godt og gi nytelse... -bruker hånden mens hun suger og vrir den litt istedenfor rett opp/ned - leker med tunge - slikker utenfor og nedover, gjerne leker med pungen... - gjerne litt rimming Anonymkode: 99b2d...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden At hun gjør det riktige helt til jeg kommer i mål i munnen hennes. Anonymkode: 1fa7b...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): bruker hånden mens hun suger og vrir den litt istedenfor rett opp/ned Hender er turn-off, bare bruke munnen på bj. Anonymkode: 1fa7b...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Holder tenna unna , klarer å holde god "takt", avslutter deep throat med svelging. Anonymkode: 3c37f...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): At hun virkelig ønsker å gjøre det godt og gi nytelse... -bruker hånden mens hun suger og vrir den litt istedenfor rett opp/ned - leker med tunge - slikker utenfor og nedover, gjerne leker med pungen... - gjerne litt rimming Anonymkode: 99b2d...d11 Dette. Styrken på suging er også viktig. Ikke for mye, ikke for lite. Må kommuniseres for å treffe perfekt. Anonymkode: 82a1c...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Det er noe med de som virkelig liker å gi, og er flinke til å vise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden At hun finger meg samtidig som hun suger . Så spruter jeg i munnen hennes og så kysser vi med munnene fulle av deilig sperma. Hot Anonymkode: 1f457...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Dette må du nok spørre aktuell mann om, for dette får du kanskje 10 ulike svar om fra 10 ulike menn. Om jeg hadde gitt min mann bj på måten min eks likte det ville han hoppet ut av senga og ikke latt meg bruke munn på ham igjen. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Det motsatte av hva de andre mennene i tråden har sagt. Anonymkode: 0ca8c...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden For mitt vedkommende, så kan en BJ aldri bli «spektakulær». Men det værste er tenner. Anonymkode: 25f65...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): At hun gjør det riktige helt til jeg kommer i mål i munnen hennes. Anonymkode: 1fa7b...3ce Hva er det? Anonymkode: c19da...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå