AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Jeg jobber som psykiatrisk sykepleier i poliklinikk, men vurder å søke jobb på døgnavdeling. Hvor mye utgjør turnustillegget per år, sånn ca. Jeg har 680.000 i årslønn nå. Anonymkode: 97b5b...831
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Skrevet 31. januar Jeg jobber på sykehjem, maks ansiennitet, videreutdanning og har forhandlet hva jeg trodde var en god lønn, men jeg skjønner at å jobbe poliklinisk er godt betalt - du har nesten 40 000 mer enn meg i grunnlønn. Litt misunnelse der, beklager. Uansett, for å svare på spørsmålet ditt, du kan se hva NSF har skrevet her. Jeg har utbetalt et sted mellom 40 000 og 50 000 i året i tillegg i todelt turnus, tredje hver helg. Det blir litt ekstra med røde dager. Anonymkode: fe33a...25f
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar Oi! Ikke mer i tillegg. Trodde det kanskje var opp 80-90 tusen jeg 🫣 Anonymkode: 97b5b...831
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi! Ikke mer i tillegg. Trodde det kanskje var opp 80-90 tusen jeg 🫣 Anonymkode: 97b5b...831 Kommer an på vaktbelastning. Todelt eller tredelt turnus og hvor mange ubekvemme vakter. Jeg har nok nærmere 100 tusen i året, men har høy vaktbelastning. Anonymkode: 679e2...56a
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar 70 000 ca. Går langvakter så har 4 timer kveldstillegg på hver vakt, og jobber hver 4 helg. Jobber ikke natt. Anonymkode: 00d4f...5e5
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar Jeg har 120 tusen,men jobber på legevakt og har nesten bare aftenvakter og nattevakter, kun 9 dagvakter på 12 uker. Jobber hver 3 helg. Anonymkode: ea956...8ac
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar Ts her. Turnusen som blir aktuell for meg er dag, kveld og hver 3 eller fjerde helg. Da blir det nok ikke SÅ mye i tillegg som jeg håpet. 😅 Anonymkode: 97b5b...831
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Oi! Ikke mer i tillegg. Trodde det kanskje var opp 80-90 tusen jeg 🫣 Anonymkode: 97b5b...831 Helg er håpløst dårlig kompensert, derfor det er så vanskelig å få folk til å jobbe dem også. Kveld er også dårlig, men det burde vært satset enda mer på helg. Kanskje en bonusordning, som gjør at bare hvis du faktisk dukker opp på jobb så får du en ekstra slant. Kontroversielt, jeg vet, men det er jo sånn mange steder om sommeren så hvorfor ikke innføre det på helårsbasis? I am looking at you, NSF! Siden tilleggene er prosentsatser bør du i hvert fall sikre deg en god grunnlønn før du eventuelt sier ja, TS. Anonymkode: fe33a...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå