AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville ikke gått inn i et forhold med en med psykiske plager. Mulig jeg er dømmende, men det er mitt valg. Anonymkode: 21525...aeb Er helt enig med deg på denne. Anonymkode: 14d16...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Det at hun går på nav er ikke et problem. Er hun i stand til å jobbe? Om bare 4 timer i uken. Er selv ufør og får mer en det utbetalt men har fått meg en jobb som er 4 timer i uka. I året ville jeg tjene ca. 38000,- ekstra. Anonymkode: 14d16...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): I ca to år har dama mi gått på NAV pga psykisk uhelse. Og henger med andre folk som også enten er uføre eller har andre psykiske problemer, som gjør at de ikke jobber nå. Jeg synes hun er utrolig søt, snill og trygg. Men likevel blir jeg litt usikker på om hun aldri skal jobbe, hun får kun 15 tusen i mnd. Og betaler husleie på 10 som betyr lite penger til overs. Ikke at jeg bryr meg, men tenker litt på det. Hun går på noe som heter «fontenehuset» noen ganger siden hun ikke jobber. Er jeg for hard her, eller hva hadde dere tenkt. Jeg er selv arbeidssøkende per dags dato. Anonymkode: aa6bb...be6 Slutt å velge damer utelukkende fordi de er pene. Anonymkode: e917a...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå