Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 Når dere har blitt gravide, kjenner dere symptomene hele tiden eller bare inni mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 Dette er nok individuelt og ikke minst varierer det velding hvor langt ut i svangerskapet symptomene begynner og/ eller varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 18. november 2002 #3 Del Skrevet 18. november 2002 hei du ved ikke rigtig hva du mener med symtomer, men jeg har været med ymsi symtomer helt svangerskabet, ømmebryster, kvalm. lyst på fjollet ting at spise, treg mage, fodspiller i maven, søvn løs, halsbrand, he he he lyder jo som det rene helvede, men gud hvor er det dejligt at være gravid *SS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #4 Del Skrevet 19. november 2002 Har ikke hatt de store symtomene, brystene har vært litt ømme og trett har jeg vært, men trett synes jeg at jeg alltid har vært uansett. Elsker å sove for tiden. Det symptomet jeg merker mest er at jeg ikke orker varme middager. Jeg hiver innpå med hauger og lass av frukt og det er vel veldig positivt regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 19. november 2002 #5 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg har bare symptomene innimellom: dvs jeg er periodevis kvalm (noen ganger om morgenen eller når jeg er veldig sliten) og har i perioder ømme bryster. Søvnbehovet er imidlertid relativt konstant - sover minst en time mer pr døgn enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid..... Er forøvrig 9+1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå