Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Døra til badet har plutselig begynt å knirke så inderlig! Og hva i alle dager smører man hengsler med? Kunne jeg brukt feks vanlig matolje? (hmm.. ikke så digg hvis det harskner... :ler: )

Skrevet

Har selv brukt matolje når jeg ikke har hatt noe annet i huset. Men ellers finnes de slike små flasker med oljer til å smøre knirkende hengsler meg. Kjæresten min har nå fått tak i en slags silikonolje og smører nå hensler i hele bygården :) , skal visst være svært bra.

Skrevet

Takker! Har ikke silikonolje i huset, og irriterer meg såpass over knirkinga at jeg tror jeg tar sjansen med matolje.

Gjest Gjest
Skrevet

Pappa sverger faktisk til Zalo av alle ting... Mens her i huset går det i olivenolje.

Skrevet

Har vurdert Zalo også, hmm, får se hva som blir gjort.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg syr, og mannen spiller tuba, så vi har symaskinolje og ventilolje i huset. Begge deler fungerer utmerket :)

Skrevet

Matolje funker. Det er jo ikke mange dråpene som trengs og jeg lukter ingen ting i gangen min enda jeg har brukt det flere ganger.

Gjest bamsemums
Skrevet

Har prøvd et par ganger med zalo, og den funker fint det. Ellers er "lås" olje veldig greit i bruk om man har det i hjemmet...

Skrevet

Jeg bruker også Zalo på knirkende dører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...