AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Etter at jeg begynte med lykkepiller har jeg blitt tjukk! Har lagt på meg nesten 10 kg og vet ikke min arme råd. Prøver å spise sunt med koser meg kanskje for mye med potetgull😅 Jeg la på meg ganske raskt etter at jeg startet på medisinen. Noen som har erfaring med å slanke seg når man bruke slike medisiner? Anonymkode: 6ad31...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Medisinen bare øker apetitten. Det er du selv som spiser mer. Du har jo svaret egentlig: dropp potetgullet og se om det hjelper. Anonymkode: bdb42...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #3 Del Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Medisinen bare øker apetitten. Det er du selv som spiser mer. Du har jo svaret egentlig: dropp potetgullet og se om det hjelper. Anonymkode: bdb42...f5f Det er nok ikke helt riktig. Er medisinen som gir økt fettlagring. Anonymkode: 6ad31...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå