AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Har prøvd alt av kremer osv (på resept), men blir ikke kvitt akne på hakepartiet. Dere som har fått tabletter, er det antibiotika? Og i såfall hvilken? Hjalp det? Jeg er seriøst 40år og såå lei! Anonymkode: cadf5...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Jeg har hatt akne siden tenårene, ble aldri kvitt det helt selv med forskjellig hudpleie og alle triks og råd jeg kunne finne. Løsningen ble isotretinoin hos hudlege. Du trenger ikke gå til hudlege, fastlegen din kan forskrive det til deg. Det tok en god stund før det hjalp, men nå har det blitt kjempebra. Her kan du lese om det. Selv om det står at du kan få mange bivirkninger fikk jeg svært få, antageligvis fordi hudlegen satte meg på en lav dose over lang tid. Det eneste jeg merket var veldig tørr hud, så kjøp en god lipsyl, håndkrem og bodylotion om du begynner på kur. Anbefaler la roche-posay sin iso-biome serie hvis du begynner på kur, den er lagd for de som går på iso-kur. Anonymkode: 41b33...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå