AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Jeg har brukt ulike offentlige psykologer i årevis, og ingen av dem har hjulpet det minste mot problemene mine. Nå vurderer jeg å prøve privat, men må regne på om jeg har råd. Derfor lurer jeg på hva du betaler for din private psykolog og hvor ofte du går dit. Jeg har omfattende traumer og ønsker å gå til en traumespesialist. I det offentlige får jeg bare psykodynamisk terapi og det hjelper absolutt null og niks. Jeg orker ikke mer tomprat. Anonymkode: b9f86...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Min behandler er bare "vanlig" psykolog, ikke spesialist, men jeg betaler 1250 kr gangen. Er der ca annenhver uke. Sjekket opp andre psykologer for litt siden, og mener de fleste lå på 1200-1500 kr pr time uansett om de var spesialister eller ikke. Anonymkode: e8513...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Betaler 1600 hver gang. Går alt fra hver uke til en gang i måneden, kommer an på behovet. Anonymkode: 06f22...3c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Ca 1300,- for 45 minutter. Usikker på om hn er spesialist. Går hver 2-4.uke ca. Anonymkode: bbd05...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Det er veldig dyrt. Betalte 1,600kr for 45 min for sønnen min. Anonymkode: 795a5...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Jeg betaler 1200kr pr gang. Går annenhver uke. Noen ganger bare 1 gang i måneden. Det som er fint med privat er at man kan velge og vrake i den psykologen som har spesialisert seg på akkurat ditt problem, mens i det offentlige får du bare tildelt den som tilfeldigvis har ledig plass akkurat da. Anonymkode: 08dd1...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå