AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Sjekket tilgangsloggen på journalen min, egentlig ut av nysgjerrighet. Siste person som åpnet var kontorfaglig avdeling på sykehuset mitt. Bakgrunn for tilgang står skrevet som "etterarbeide", men på kommentar, som tydeligvis er manuelt (antar jeg) står det "Kremt". På andre som har åpnet min journal har det stått som kommentar "tilgang for å ivareta og administrere pasientbehandling." Er "kremt" en forkortelse for et eller annet? Anonymkode: f73df...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Er ikke det kreftregisteret? Mulig jeg tar feil altså, jeg jobber ikke med det. Anonymkode: 62c48...b2c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke det kreftregisteret? Mulig jeg tar feil altså, jeg jobber ikke med det. Anonymkode: 62c48...b2c Kreftregisterets elektroniske meldetjeneste, det stemmer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke det kreftregisteret? Mulig jeg tar feil altså, jeg jobber ikke med det. Anonymkode: 62c48...b2c Aha! Det gir mening. Tusen takk! Anonymkode: f73df...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #5 Del Skrevet 45 minutter siden Haha skjønner godt at du lurte på det! Det hørtes suspekt ut. Godt at noen her hadde svar! Anonymkode: 4d3ae...f1c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå