Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Mari21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del typer epilepsi, særlig de dypt i hjernen, som kan gi anfall selv om det ikke synes på EEG. Det stedet som gir anfallene ligger rett og slett så langt inne/dypt at overflateregistreringen ikke fanger det opp. Det kan også være at du ikke hadde anfall/forskjeller i den elektriske aktiviteten som kan måles akkurat da registreringen ble tatt.

Det at du har mindre anfall på medisiner og at de kommer tilbake når du trapper ned tyder jo på at du har anfall. 

Hva er det som gjør at du ikke føler deg tatt seriøst da? Du er utredet og har fått en forklaring og medisiner. 

Anonymkode: 80242...ad7

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Føler jeg ble tatt seriøst av nevrologen jeg var hos på sykehuset, var de som sendte meg videre og satt meg på medisiner, men er fastlegen min som jeg ikke føler tar meg helt seriøst. Jeg skal fortsatt bli fulgt opp, han sier han skal ringe meg opp når jeg har prøvd og ta kontakt, han ringer ikke opp igjen, spør jeg om time fort som mulig, får jeg det ikke før leeenge senere, Og ikke sender meg videre når jeg har fått beskjed om dette. Er akk dette jeg er usikker på, fikk beskjed av sykehuset at jeg blir fulgt opp videre av poliklinikken, meg har ikke hørt noe mere om dette på flere måneder, er det legen eller sykehuset som da skal sette opp time for meg? 

Skrevet
Mari21 skrev (2 minutter siden):

Takk for svar! Føler jeg ble tatt seriøst av nevrologen jeg var hos på sykehuset, var de som sendte meg videre og satt meg på medisiner, men er fastlegen min som jeg ikke føler tar meg helt seriøst. Jeg skal fortsatt bli fulgt opp, han sier han skal ringe meg opp når jeg har prøvd og ta kontakt, han ringer ikke opp igjen, spør jeg om time fort som mulig, får jeg det ikke før leeenge senere, Og ikke sender meg videre når jeg har fått beskjed om dette. Er akk dette jeg er usikker på, fikk beskjed av sykehuset at jeg blir fulgt opp videre av poliklinikken, meg har ikke hørt noe mere om dette på flere måneder, er det legen eller sykehuset som da skal sette opp time for meg? 

Sykehuset.

Anonymkode: 80242...ad7

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...