Gå til innhold

Er du en klemmer?

Kryneren

Anbefalte innlegg

Daisy-love skrev (20 minutter siden):

Sender deg gjerne en klem @Maskinfører:gruppeklem:Du bidrar med masse fint her på forumet! 😊 Trist at du har mistet dine nærmeste 💚

Tusen takk det var snilt ☺️ det varmer sender gjerne tilbake :gruppeklem: ja jeg gjør jo det ja mistet min mor og far og alt det der sånn mor i 2011 hun ble 58 år og pappa i 16  Desember 2023 han ble 78 år ☺️ ☹️☹️☹️☹️☹️

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Tusen takk det var snilt ☺️ det varmer sender gjerne tilbake :gruppeklem: ja jeg gjør jo det ja mistet min mor og far og alt det der sånn mor i 2011 hun ble 58 år og pappa i 16  Desember 2023 han ble 78 år ☺️

Var på forumet når du mistet din far så husket at det skjedde, men ikke når da. Vondt å miste 💔 Takk for klem tilbake 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (1 time siden):

Var på forumet når du mistet din far så husket at det skjedde, men ikke når da. Vondt å miste 💔 Takk for klem tilbake 😊

Du var på forumet ja  nei det var 16 Desember 2023 så det er faktisk 15 måneder siden ja det er veldig vondt 💔 klem tilbake ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Du var på forumet ja  nei det var 16 Desember 2023 så det er faktisk 15 måneder siden ja det er veldig vondt 💔 klem tilbake ☺️

Fullt forståelig at det enda gjør vondt, men fint å ha deg her på forumet og håper du føler på litt nettverk her oppi alt 💚

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (19 minutter siden):

Fullt forståelig at det enda gjør vondt, men fint å ha deg her på forumet og håper du føler på litt nettverk her oppi alt 💚

Ja det gjør utrolig vondt ja det er veldig fint og være her også ja jeg føler at jeg har nettverk her på nett ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (17 minutter siden):

Ja det gjør utrolig vondt ja det er veldig fint og være her også ja jeg føler at jeg har nettverk her på nett ❤️

@Maskinfører  godt du kan kjenne det sånn. Jeg tenker det ksn være en god ting med å være her-være god med hverandre. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kryneren skrev (11 minutter siden):

@Maskinfører  godt du kan kjenne det sånn. Jeg tenker det ksn være en god ting med å være her-være god med hverandre. 

Ja det er veldig godt ja det er veldig godt og være på Kvinneguiden selv om jeg er mann da ☺️ hehe ja må være god mot mine medmennesker ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ingen klemmer. Tar aldri initiativet til en klem. Bortsett fra sønnen min, han elsker jeg å klemme og kose. Greit med barn, men liker ikke å klemme på voksne. Mulig jeg kommer til å fortsette å klemme sønnen min når han blir voksen. Om det føles naturlig for oss begge.

Anonymkode: 125cd...5ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kryneren skrev (På 31.1.2025 den 12.36):

Jeg liker å gi klemmer.  Till gode venner og familie. Til mennesker som jeg tenker kan trenge det. Men ikke til hvem som helst.  Noen merker jeg ikke er så glad i det, da holder jeg tilbake.  

Hvordan er det med dere?

Elsker å klemme folk jeg liker. Men vil ikke presse meg på noen, så er veldig tilbakeholden med å ta initiativ til klem hvis jeg er usikker på om vedkommende synes det er fint eller ei. Skulle gjerne ha klemt mye mer enn jeg gjør. Hater å klemme noen jeg ikke liker, men jeg dytter de jo ikke unna hvis de vil gi meg en klem (men skulle gjerne gjort det 😏).

Anonymkode: 6f1b4...ff7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 12.51):

Klemmere senser sjeldent det, de er for opptatt av klemmen de ønsker er min opplevelse.

Anonymkode: fc82c...9a8

Det er min erfaring også, folk som er besatt av klemming forstår/respekterer ikke at andre kanskje ikke er like glad i å klemme som dem.

Anonymkode: 6f1b4...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei virkelig ikke! Bare de aller nærmeste, ellers syns jeg bare det er «ekkelt» at andre mennesker kommer så tett på meg. Husker i verste covid tiden så hadde jeg en gal kollega som gikk rundt å gav alle klemmer i hytt og pine hele tiden. Hun hadde absolutt ingen sosiale antenner og kom og gav meg klem på bursdagen min. Jeg ble sint og skjelte henne ut🙈 Jeg ville ikke bli smittet av covid pga at hun ikke kunne holde seg på avstand. (Hadde ikke blitt sint hvis det ikke hadde vært pandemi altså, er ikke helt gæær’n selv😅)

Anonymkode: 10590...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...