Gå til innhold

Er du en klemmer?

Kryneren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kryneren skrev (27 minutter siden):

Jeg liker å gi klemmer.  Till gode venner og familie. Til mennesker som jeg tenker kan trenge det. Men ikke til hvem som helst.  Noen merker jeg ikke er så glad i det, da holder jeg tilbake.  

Hvordan er det med dere?

Nei. Kun med partner eller barna. 

Anonymkode: beb57...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, gjør det fordi jeg føler det er sosialt forventet, men kan jeg slippe gjør jeg gjerne det :) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er også min erfaring at klemmere ikke har antenner rundt dette. Og hvis de merker at man gjør motstand, tror de likevel at man egentlig vil ha klem. Noen sier det til og med rett ut, "åjo, nå skal du ha klem, vi vet du trenger det". Jeg hadde håpet at både håndhilsing og påtvungen klemming skulle ta slutt med pandemien, men desverre ei.

Anonymkode: 6c005...8c8

Uffda.  Burde hatt respekt synes jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kryneren skrev (7 minutter siden):

Uffda.  Burde hatt respekt synes jeg 

Ja, hvis man føler trangen komme kan man heller bygge en snømann og klemme den 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, hvis man føler trangen komme kan man heller bygge en snømann og klemme den 😛 

Ja det går jo an😄☃️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kryneren skrev (Akkurat nå):

Ja det går jo an😄☃️

Tenkte du ville like ideen 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenkte du ville like ideen 🤗

Hvis du ser på brukernavnet mitt , ja?🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (3 minutter siden):

Hvis du ser på brukernavnet mitt , ja?🙃

Men det er jo veldig sesongavhengig da😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen klemmer, er ikke glad i fysisk kontakt generelt (bare i kjærlighetsrelasjoner). Tror folk merker det på meg, for f.eks. i jobb sammenheng «tar» folk mye mindre på meg enn på andre. Noe jeg selvfølgelig setter pris på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kryneren skrev (39 minutter siden):

Men det er jo veldig sesongavhengig da😄

Du kan ha den i fryseren om sommeren. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan ha den i fryseren om sommeren. :) 

Har så liten fryser😄 Men takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ingen manneklemmer

Hilsen Vedum 

Anonymkode: 462cf...378

Jeg likte det ordet, første gang jeg så det i går, tenker det kan brukes om unorske menn som absolutt skal klemme alt og alle for å vise hvor følelsesmessige overlegne de er.

Er det nytt? Kvalifiserer i så fall til årets nyord.

Anonymkode: e32ba...739

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, jeg er nok det. Ikke at jeg klemmer totalt ukjente mennesker sånn ut av det blå. 

Anonymkode: fb7b1...e8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg likte det ordet, første gang jeg så det i går, tenker det kan brukes om unorske menn som absolutt skal klemme alt og alle for å vise hvor følelsesmessige overlegne de er.

Er det nytt? Kvalifiserer i så fall til årets nyord.

Anonymkode: e32ba...739

Manneklemmer. For meg ligger det litt spark til de mennene som klemmer hverandre. Jeg klemmer ikke fornøyd vise meg, bare for å vise andre at jeg er glad I dem 💕

Endret av Kryneren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Både ja og nei. Klemmer gjerne mine nærmeste, både familie og venner. Men det holder liksom. Sånn tvangsklemming mellom perifere er ikke min favoritt. Enda værre blir det når folk er fra land der man i tillegg kysser på kinnet. En i min nærmeste familie har svigerfar fra Øst-Europa. Han både klemmer og kysser. Og er i tillegg neddynget i parfyme. Så jeg passer på å alltid ha et møbel mellom oss når han kommer og vi skal hilse 🤭

Anonymkode: 1f51f...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Både ja og nei. Klemmer gjerne mine nærmeste, både familie og venner. Men det holder liksom. Sånn tvangsklemming mellom perifere er ikke min favoritt. Enda værre blir det når folk er fra land der man i tillegg kysser på kinnet. En i min nærmeste familie har svigerfar fra Øst-Europa. Han både klemmer og kysser. Og er i tillegg neddynget i parfyme. Så jeg passer på å alltid ha et møbel mellom oss når han kommer og vi skal hilse 🤭

Anonymkode: 1f51f...7b3

Enig I at det kan bli litt mye. Kjenner nok at jeg har en relasjon til de jeg klemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trenger egentlig klemmer, men jeg sliter veldig med traumer, og føler meg ekkel. Jeg liker ikke å klemme folk som ikke vet om «hva de klemmer». Jeg gjør det likevel av og til, men tenker da en del på det. 
De fleste klemmer får jeg i helsevesenet. Fastlegen gir meg faktisk alltid klem, og er den jeg klemmer mest av alle. Fastlegen vet jo om tingene, så da er det trygt. Jeg setter veldig pris på at fastlegen passer på meg og sørger for at jeg får klemmer jeg også.  

Det var lettere å både gi og få klemmer før, så var mer av det før. Jeg gir mye klemmer online da, som i bursdagsklem, eller sender en klem når noen har det tøft, men det blir jo annerledes. 

Anonymkode: 00b27...bde

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg er ikke en klemmer. Slappet godt av under pandemien, da kunne man møte slekt uten de påtvungede klemmene. Når jeg tenker over det så er ikke vennene mine noe særlig på å klemme heller, så det har aldri vært noe problem. Det er spesielt familien til mannen som alltid skal klemme. Klemmer selvsagt mannen, det er jo noe av det beste jeg vet om. Misliker kroppslig kontakt med andre enn mannen på generell basis. 

Anonymkode: 71e27...03d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...