AnonymBruker Skrevet 1. februar #81 Del Skrevet 1. februar Kryneren skrev (På 31.1.2025 den 14.10): Manneklemmer. For meg ligger det litt spark til de mennene som klemmer hverandre. Jeg klemmer ikke fornøyd vise meg, bare for å vise andre at jeg er glad I dem 💕 Tror det bare handler om at noen menn ikke klarer den nærheten fra andre menn 🤭 Anonymkode: 462cf...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #82 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Selvsagt er ikke Kg-folk klemmere! De er kalde,ufølsomme og ego. Anonymkode: a7954...290 Trenger du en klem? Hadde jeg vært en klemmer skulle du ha fått en hos meg. Anonymkode: bc00c...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 1. februar Forfatter #83 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror det bare handler om at noen menn ikke klarer den nærheten fra andre menn 🤭 Anonymkode: 462cf...378 Det kan hende. Litt uvant kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #84 Del Skrevet 1. februar Nei. Har aldri skjønt konseptet. Det er ubehagelig og pinlig. Anonymkode: 1e060...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #85 Del Skrevet 1. februar Har ingen å klemme lenger så ☹️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #86 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror det bare handler om at noen menn ikke klarer den nærheten fra andre menn 🤭 Anonymkode: 462cf...378 Det er nok ikke det. Det er heller det at man ikke ønsker å klemme andre med mindre man har en god grunn til det. Jeg kan godt klemme et mannlig familiemedlem jeg ikke har sett på 20 år, men jeg klemmer ikke tilfeldige menn jeg ikke har noe særlig forhold til. Bare se på Stoltenberg hvordan han ikke ønsket å klemme ekle Giske. Anonymkode: 9e70e...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #87 Del Skrevet 1. februar Klemmer samboer og en kollega, lite ellers. Anonymkode: daf3b...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #88 Del Skrevet 1. februar Kryneren skrev (På 31.1.2025 den 12.36): Jeg liker å gi klemmer. Till gode venner og familie. Til mennesker som jeg tenker kan trenge det. Men ikke til hvem som helst. Noen merker jeg ikke er så glad i det, da holder jeg tilbake. Hvordan er det med dere? Tenåringen min, mamma, pappa og nieser klemmer jeg på. Et par mannlige kollegaer klemmer jeg når de har bursdag, til tross for god tone med alle (jobber stort sett bare med menn) så er det kun et par stk hvor dette faller seg helt naturlig, det er for det meste helt uaktuelt å klemme utover familie. Klemte vel ei venninne sist i bryllupet hennes, og det er noen år siden 😄 Anonymkode: 04500...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 1. februar #89 Del Skrevet 1. februar Hater klemmer. Hater kroppskontakt. Blir bare klemt under tvang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 1. februar Forfatter #90 Del Skrevet 1. februar Maskinfører skrev (39 minutter siden): Har ingen å klemme lenger så ☹️ Så trist da. Kanskje det dukker opp noen nye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 1. februar Forfatter #91 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er nok ikke det. Det er heller det at man ikke ønsker å klemme andre med mindre man har en god grunn til det. Jeg kan godt klemme et mannlig familiemedlem jeg ikke har sett på 20 år, men jeg klemmer ikke tilfeldige menn jeg ikke har noe særlig forhold til. Bare se på Stoltenberg hvordan han ikke ønsket å klemme ekle Giske. Anonymkode: 9e70e...281 Menn jeg bare kaller bekjente klemmer jeg ikke nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #92 Del Skrevet 1. februar Kryneren skrev (2 minutter siden): Så trist da. Kanskje det dukker opp noen nye? Tviler på det ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #93 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klemmere er ikke varmere mennesker enn andre. Spesielt ikke de som ikke respekterer andres grenser. Anonymkode: 6c005...8c8 du er akkurat sånn som de jeg snakker om. Hva om noen trenger en klem da? Er det alltid de som skal tape? Anonymkode: a7954...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #94 Del Skrevet 1. februar Kryneren skrev (8 timer siden): Klem til dere som vil ha. Hva tenker dere om digitale klemmer? det er sinnsykt cringe, for å si det på godt norsk. Anonymkode: fc82c...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 1. februar Forfatter #95 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er sinnsykt cringe, for å si det på godt norsk. Anonymkode: fc82c...9a8 Cringe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #96 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): du er akkurat sånn som de jeg snakker om. Hva om noen trenger en klem da? Er det alltid de som skal tape? Anonymkode: a7954...290 Ingen trenger klemmer fra noen de ikke ønsker klemmer fra. Anonymkode: fc82c...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #97 Del Skrevet 1. februar Kryneren skrev (1 minutt siden): Cringe? https://letmegooglethat.com/?q=cringe Anonymkode: fc82c...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 1. februar Forfatter #98 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://letmegooglethat.com/?q=cringe Anonymkode: fc82c...9a8 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #99 Del Skrevet 1. februar Både ja og nei. Det kommer an på. Jeg syns det er svært ubehagelig når folk skal stå oppi meg mens de snakker til meg. Det er ingen grunn til å stå utrolig nærme meg og prate. Men jeg kan fortsatt gi en klem til de samme folka hvis det er naturlig. Jeg gir gjerne en klem hvis noen er lei seg. Klemmer gjerne venner. Jeg er utrolig kosete i kjæresteforhold. Da kan det nesten ikke bli nok. Klemming er nok noe jeg har vent meg litt til med åra. Har venner som kan ligge og stryke på hverandre. Sånn er IKKE jeg. Anonymkode: 4a9f9...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. februar #100 Del Skrevet 1. februar Maskinfører skrev (2 timer siden): Har ingen å klemme lenger så ☹️ Sender deg gjerne en klem @MaskinførerDu bidrar med masse fint her på forumet! 😊 Trist at du har mistet dine nærmeste 💚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå