Kryneren Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar (endret) Jeg liker å gi klemmer. Till gode venner og familie. Til mennesker som jeg tenker kan trenge det. Men ikke til hvem som helst. Noen merker jeg ikke er så glad i det, da holder jeg tilbake. Hvordan er det med dere? Endret 31. januar av Kryneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Overhodet ikke Men jeg klemmer hvis noen uttrykker ønske om en klem. Aldri ellers. Bortsett fra barnebarna da, de klemmer jeg nesten ihjel ❤️ Anonymkode: 3e78f...266 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Jeg er ikke en klemmer, klemmer fordi jeg føler jeg må, som familie når vi treffes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Mann&barn klemmer jeg på hele tiden, men utover det klemmer jeg ikke på andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Klemmer ikke andre ungen (og før i tiden partner). Kan ikke fordra at andre klemmere skal presse seg på mitt intimområde! Anonymkode: fc82c...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Ja! Anonymkode: 0923c...f0a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 31. januar Forfatter #7 Del Skrevet 31. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.45): Klemmer ikke andre ungen (og før i tiden partner). Kan ikke fordra at andre klemmere skal presse seg på mitt intimområde! Anonymkode: fc82c...9a8 Ekspander Hvis jeg skulle møtt deg og hilse på deg, ville jeg senset det og holdt avstand. Opplever du at noen tvinger deg til å klemme, er det ikke greit. Endret 31. januar av Kryneren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 31. januar #8 Del Skrevet 31. januar Ja, men jeg måtte lære meg det/venne meg til det da jeg var tenåring, ved fake it untill you make it, siden jeg hadde veldig fysiske venninner. Det ble det ikke ukomfortabelt etterhvert, og nå er jeg en oppriktig klemmer. Godt opplært og egentlig fullkomment hjernevasket til å sette pris på dette. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Del Skrevet 31. januar Kryneren skrev (På 31.1.2025 den 11.48): Hvis jeg skulle møtt deg og hilse på deg, ville jeg senset det og holdt avstand. Opplever du at noen tvinger deg til å klemme, er det ikke greit. Ekspander Klemmere senser sjeldent det, de er for opptatt av klemmen de ønsker er min opplevelse. Anonymkode: fc82c...9a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar Jeg er ingen manneklemmer Hilsen Vedum Anonymkode: 462cf...378 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 31. januar Forfatter #11 Del Skrevet 31. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.51): Klemmere senser sjeldent det, de er for opptatt av klemmen de ønsker er min opplevelse. Anonymkode: fc82c...9a8 Ekspander Ok, det er jo trist. Jeg går Klemmer av de jeg vet liker det så jeg ser ingen grunn til å presse meg på. Det blir ikke en god opplever for noen. Endret 31. januar av Kryneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 31. januar Forfatter #12 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.52): Jeg er ingen manneklemmer Hilsen Vedum Anonymkode: 462cf...378 Ekspander 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Del Skrevet 31. januar Uæh, nei. De eneste jeg vil klemme er mannen og barna, det er det eneste som føles naturlig. Anonymkode: 66919...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #14 Del Skrevet 31. januar Trolltunge skrev (På 31.1.2025 den 11.50): Ja, men jeg måtte lære meg det/venne meg til det da jeg var tenåring, ved fake it untill you make it, siden jeg hadde veldig fysiske venninner. Det ble det ikke ukomfortabelt etterhvert, og nå er jeg en oppriktig klemmer. Godt opplært og egentlig fullkomment hjernevasket til å sette pris på dette. 😊 Ekspander Jeg måtte venne meg til det i voksen alder 😅 Både i kulturen jeg har giftet meg inn i og landet vi bor i er terskelen for å klemme langt lavere enn jeg er vant med fra Norge, alle klemmer alle her Har absolutt lært meg å sette pris på det da, selv om det føltes veldig uvant til å begynne med. Anonymkode: 5b512...ced 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 31. januar Forfatter #15 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.55): Jeg måtte venne meg til det i voksen alder 😅 Både i kulturen jeg har giftet meg inn i og landet vi bor i er terskelen for å klemme langt lavere enn jeg er vant med fra Norge, alle klemmer alle her Har absolutt lært meg å sette pris på det da, selv om det føltes veldig uvant til å begynne med. Anonymkode: 5b512...ced Ekspander Ja det skjønner jeg. Da er det like vanlig som å håndhilse her. Kanskje enda mer og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cera Skrevet 31. januar #16 Del Skrevet 31. januar Liker kun og klemme mann og barn. Alle andre føles for nært. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #17 Del Skrevet 31. januar Nei, liker ikke klemmer. Men forstår når man sosialt må gjøre det, og også at jeg selv må vise initiativ i gitte settinger. Det går greit. Det jeg liker minst er europeiske - tre kyss i lufta. Selv når jeg møter nye forretningsforbindelser så er det normalt at de tar initiativ til dette. Mange har internasjonal erfaring nok til å se tegningen når jeg strekker ut handen, mens andre holder bare på sin metode. Anonymkode: aba43...28d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. januar #18 Del Skrevet 31. januar Jeg gir klem til de jeg er glad i, for å vise at jeg setter pris på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 31. januar #19 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.55): Jeg måtte venne meg til det i voksen alder 😅 Både i kulturen jeg har giftet meg inn i og landet vi bor i er terskelen for å klemme langt lavere enn jeg er vant med fra Norge, alle klemmer alle her Har absolutt lært meg å sette pris på det da, selv om det føltes veldig uvant til å begynne med. Anonymkode: 5b512...ced Ekspander Ja jeg må vedkjenne at det kostet meg litt I starten, og måtte veldig bevisst klistre på meg at dette var totalt normalt for meg. 😅 Sikkert enda mer krevende å måtte omstille seg som voksen. Må si at jeg er glad for tilvenning da. Har virkelig hjulpet på å alt fra å etablere vennskap og virke vennlig ovenfor slekt, familie og alt slikt man gjerne utvider ved å få partner (og bare ved å leve), samt på turer rundt i verden. Jeg reagerer jo selv på dem som blir svært ukomfortabel angående å klemme/fysisk berøring generelt, og det gjør unektelig at det blir en liten mental kløft av slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #20 Del Skrevet 31. januar Kryneren skrev (På 31.1.2025 den 11.48): Hvis jeg skulle møtt deg og hilse på deg, ville jeg senset det og holdt avstand. Opplever du at noen tvinger deg til å klemme, er det ikke greit. Ekspander AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.51): Klemmere senser sjeldent det, de er for opptatt av klemmen de ønsker er min opplevelse. Anonymkode: fc82c...9a8 Ekspander Det er også min erfaring at klemmere ikke har antenner rundt dette. Og hvis de merker at man gjør motstand, tror de likevel at man egentlig vil ha klem. Noen sier det til og med rett ut, "åjo, nå skal du ha klem, vi vet du trenger det". Jeg hadde håpet at både håndhilsing og påtvungen klemming skulle ta slutt med pandemien, men desverre ei. Anonymkode: 6c005...8c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå