Sjokolade2922 Skrevet 17 timer siden #21 Del Skrevet 17 timer siden Alltid best å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei!Er det rart å spørre person på bussen om vi kan ta en kaffe?vi har sett hverandre nå daglig og smiler til hverandre. Jeg er redd for å bli avvist. Men samtidig vil jeg spørre om å ta en kaffe og Anonymkode: 5abb3...c83 "Du, nå møtes vi så ofte ( på denne måten ) at vi må nesten ta en kaffe en dag 😄"👍 Anonymkode: 460f2...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #23 Del Skrevet 17 timer siden Phoenix Heart skrev (46 minutter siden): Det er jo bare spørre, det verste du kan få er et, nei. Det kan lønne seg å utveksle litt småprat før man begynner å invitere noen på kaffe. Bare for at man har sett noen på samme sted som en selv flere ganger, og synes personen er pen, så betyr ikke det at denne personen egentlig er interessert i å prate eller bli bedre kjent. Og det kan lett bli kleint når man inviteres ut rent basert på utseende og at man er høflig, uten at den andre forsiktig forsøker å bli litt kjent med deg først. Da blir det lett til at man forsøker å unngå situasjonen der dette skjedde. Anonymkode: 72ab2...5ca 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #24 Del Skrevet 17 timer siden Du bør bli bedre kjent med vedkommende først, - sitte ved siden av og prate f.eks. Om formålet er å få en kjæreste, så bør man ihvertfall forsikre seg om at ikke vedkommende er opptatt (samboer/gift) Jeg hadde blitt negativt overrasket om en helt fremmed av motsatt kjønn hadde spurt meg om vi skulle tatt en kaffe. Jeg er ikke interessert i noe forhold, da jeg allerede har en mann jeg er veldig glad i. Anonymkode: 186dd...608 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #25 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Æhh??? For et samfunn vi er på vei inn i!! Anonymkode: 47f02...880 Skjønner dere ikke at det over er skrevet av en mann som vil henge ut feminister? Anonymkode: 2c5e4...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #26 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner dere ikke at det over er skrevet av en mann som vil henge ut feminister? Anonymkode: 2c5e4...493 Hvordan skal man skjønne det? Anonymkode: 3c7ba...dd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #27 Del Skrevet 14 timer siden Har du prøvd å sette deg med personen på bussen? 👀 Anonymkode: 02343...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #28 Del Skrevet 13 timer siden Nå er det vel ikke nødvendigvis sånn at man alltid har voldsomt med tid til å småsnakke på en buss, så da kan det være greit å bare spørre rett ut. Jeg tenker at det bare er å prøve, men være forberedt på å få nei. Jeg så en gang en fyr på bussen spørre ei om å møtes. Han fikk ja, men kunne jo like godt fått nei. Anonymkode: b3c27...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #29 Del Skrevet 13 timer siden Hvis du er dame så er det bare å prøve. Hvis du er mann, så må du forstå at hun ikke vet noe som helst om deg, du kan være en farlig gærning. Veldig få kvinner sier ja til date med vilt fremmede. I så fall må du få kontakt først, om ikke annet med blikket, helst med litt småprat. Gjerne vise at du har humor.Du må se ganske streit og ordentlig ut, virke høflig og ydmyk. Så kaaaanskje. Anonymkode: b4588...f7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 13 timer siden #30 Del Skrevet 13 timer siden Kanskje ikke gå rett på date, men si hei og se an hvordan samtalen utvikler seg. Vil tro du merker fort hvordan landet ligger ved å starte en samtale. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet 13 timer siden #31 Del Skrevet 13 timer siden Ikke en plass, skulle ønske andre kunne tørre å gjøre det og. Heie på deg☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #32 Del Skrevet 13 timer siden Å sette seg ned ved ett bord på en pub fordi man bare vil snakke litt kan være ubehagelig hvis man sitter alene. Spesielt om man får ett surt svar eller kverulering når man gir uttrykk for at man vil sitte alene eller venter på noen. Mener forsatt ikke at dette er seksuell trakassering, det er normalt høflighetsregler som gjelder og det er langtifra alle som har lært seg disse. Spør man noen på kaffe så kan da personen svare ja eller nei takk. Man har da ikke presset seg på personen på noen måte. Hvis du får ett nei så svar hyggelig og si at du ville ta sjansen på å spørre og ønsk vedkommende en god dag videre. Anonymkode: 79821...899 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 13 timer siden #33 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei!Er det rart å spørre person på bussen om vi kan ta en kaffe?vi har sett hverandre nå daglig og smiler til hverandre. Jeg er redd for å bli avvist. Men samtidig vil jeg spørre om å ta en kaffe og Anonymkode: 5abb3...c83 Start med å si hei feks. Så kan du se om personen inviterer til mer småprat. Så kan du spørre om den kaffen om det pågår noen dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 10 timer siden #34 Del Skrevet 10 timer siden Litt kleint 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå