AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Altså, når "barna" deres ble 18, hvordan feiret dere? Har ei som snart blir 18. Hun skal feire med venner en kveld og familie en annen dag. Vi har bestandig hatt hver familie på forskjellige dager, altså min mann sin familie en dag, min familie en annen dag. Det er fordi vi er så mange. Rundt 30 - 32 stk når vi er alle. Og det har vi ikke plass til hos oss. 18 åringen ønsker å feire med begge familier sammen siden dette er siste gang vi samler tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre til feiring. Har dere slått litt på stortommen når deres fylte 18? Som f.eks leie et sted? Anonymkode: ca652...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Har har vi tre ungdommer i huset og vi feiret ikke noe spesielt på 18 års dagen. Men vi er en familie som ikke feirer særlig på bursdager eller andre merkedager. Så hvis dere er vant til skikkelig feiring, ville jeg faktisk slått på stortromma. Har dere råd og lyst, tror jeg alle setter pris på dette Anonymkode: f602a...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Vi har gått ut og spiste med jubilanten og søsken. Inviterte også besteforeldre. Vi har ingen tradisjon med å invitere onkler/tanter og søskenbarn i bursdag. Anonymkode: 5b9ac...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Blir en med vennene sine og en med oss nærmeste(foreldre og tanter og onkler,bestemor). Anonymkode: 334ab...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malursk Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Eldstemann gadd ikke feire, minsten "feiret" med å gå en 3 mils tur i fjellet med en kompis.. Først var de å grillet hos en annen klassekamerat - og så valgte de å gå hjem, over et lite fjell osv. Stor feiring var det ingen av de som ville ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Hadde to feiringer med familie på to forskjellige steder, hadde alle bodd her hadde vi leid lokale. Anonymkode: 8f5ed...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Eldste spiste kake hjemme på formiddagen med besteforeldre. Dro så i 50 års lag til læreren sin og havnet videre med lærer og andre medelever på et utested. Og vi hentet etterpå Yngste var vi ute å tok en god middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå