AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Jeg er i uke 14+5, burde jeg ha fått innkalling til ordinært UL eller hvor lenge i forveien får man egentlig det? Har vært til en tidlig UL samme sted som jeg skal ha ordinær UL, men ikke hørt noe fra de. Anonymkode: e81f1...565
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Skrevet 31. januar Fikk innkalling rett etter tidlig UL. Anonymkode: c8313...763
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar Fikk brev i innboks på Helsenorge rett etter TUL. Fra Ullevål Anonymkode: e47db...d2a
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar Jeg fikk innkalling til OUL ca en måned etter TUL, timen var uken etter innkallingen kom Anonymkode: e1ca6...7e8
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar Fikk innkalling til TUL og OUL samtidig. Anonymkode: d175d...cd2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar De satte opp ny time til UL på slutten av TUL-timen. Fikk innkallelse samme dag mener jeg. Hadde tvillingsvangerskap, så var på UL hele tiden fra uke 22. Husker en gang legen var bakpå og glemte å sette opp neste time etter at vi hadde vært der. Da ringte jeg inn og spurte etter en ukes tid. Da kom det ny innkalling rett etterpå. Anonymkode: 89a0a...e92
AnonymBruker Skrevet 31. januar #7 Skrevet 31. januar Fikk innkalling rett etter TUL. St.olavs. Anonymkode: c4823...28e
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Skrevet 31. januar Tror dette varierer fra sykehus til sykehus. Er man bekymret for at man ikke har hørt noe, så kan man ringe og spørre. Anonymkode: 4f77b...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå