Gå til innhold

Hva konsumerer du mer av, enn hva gjennomsnittsbefolkninga gjør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kalkunkjøtt og torsk kanskje. Og potetmos. Spiser det så og si hver dag. Drikker også en svær kopp grønn te ca 5 dager i uka.

Anonymkode: ebcd3...515

Tror ganske mange drikker te hver dag, hadde kanskje vært mye hvis det var 5 kopper daglig.

Anonymkode: 54ffb...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gilde kokt skinke og norvegia ost. Det er det eneste pålegget jeg spiser, blir minst en pakke skinke per dag, som oftest halvannen + masse ost. 

Anonymkode: bdaef...075

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (14 timer siden):

image.jpeg.ab8b9ce1c25c9036bb1b58cf10f0c2c0.jpeg

Den beste cola'n uten sukker ❤️

Enig! Nå som det er lenge siden jeg har drukket Coca-Cola, så syns jeg også denne colaen er bedre  enn Coca-Cola. De som sier at det er cope, vil jeg anbefale å prøve. Jeg kjenner ikke at denne er sukkerfri engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ost. Tenger man egentlig noe annet pålegg? 

og chiliflak. Har det i ca alt av middagsmat. 

Anonymkode: 14bc8...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjokolademelk 👍 Drikker det hver dag. 

Anonymkode: 5e1be...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17.11 skrev (På 31.1.2025 den 8.22):

Egg. Spiser vanligvis 3 om dagen, og det tipper jeg er litt over snittet. 

Da er hvertfall jeg over snittet med mine 5-6 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg og lomper! (Pølselomper)

Ca 5-6 egg per dag og ca 1/2-1 pakke lompe hver dag. Enten som wrap (krydderost, skinke, ost, agurk og paprika), toast (ost, skinke og ketchup i airfryer) eller eggerøre i lompe. Yum! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Cottage cheese kanskje? Minst en boks om dagen. Elsker det med havsalt, en skje god pesto og litt ruccola og cherrytomater. Hvis jeg ikke gidder vanlig knekkebrødfrokost/lunsj så blir det alltid en skål "cottage cheese salat" som jeg kaller det😅 trodde jeg var sær på gulrøttene mine men ser flere her i tråden gomler like mye av de som meg😂 ELSKER DET! 

Anonymkode: 02809...7de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 8.07):

Konsumerer store mengder Chai Latte. Pulver, 50/50 varmt vann og melk. Drikker typ 3-4 kopper om dagen. 

Anonymkode: 25b3c...b94

Det er helt vanlig mengde kaffe. 

Anonymkode: 05d89...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vann. 

Drikker kaffe på morgenen og ellers kun vann. 

Anonymkode: 05d89...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Cola. Har prøvd å trappe ned og slutte flere ganger og jeg har klart det en stund, men så har jeg sprukket ☹️ Er jo ikke bra, og bekymret for hva det på sikt kan gjøre med helsa. Har drukket det i mange år og nå er jeg snart 40 så da får vel kroppen min snart igjen for det. Ellers må jeg alltid ha sjokolade i huset. Spiser også mye sunn mat da heldigvis, blant annet bønner og linser, og mye frukt og grønt, og holder meg unna røyk og alkohol.

Anonymkode: de180...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke cottage cheese greia.  For 20 år siden var det bare de på 70 + som spiste det.  Nå er det in.. Det er klumpete melk som smaker ingenting.  Grusomt.  Kan til nøds brukes i bakst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ugresset skrev (På 3.2.2025 den 0.04):

Kan du beskrive smaken? Er den som en blanding av grapefrukt og appelsin, eller noe annet? Takk for svar på forhånd 🙏

De gode smaker liksom bare bedre enn vanlige appelsiner, mer intenst og fruktig, kanskje. Ingen bitterhet, syns jeg, men kanskje likevel en aroma somkan minne om grapefrukt, men ikke det bitre. Og er de mørere, hinnene er lettere å spise. 

Anonymkode: a333f...3c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spiser veldig mye sukkererter, grønne spirer, aspargesbønner og pasjonsfrukt. Spiser det hver dag. Og i perioder går det mye grapefrukt. 

Anonymkode: 6100e...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Egg tipper jeg, spiser fort 3-4 om dagen. og farris nå som jeg har kuttet alkohol helt😄 der går det fort 2-4 liter om dagen😬

Anonymkode: aca2a...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gulost med smør på! Ruller gulostskiver (altså kun gulost- ikke med brødskiver) og dypper den så i smørpakka, omtrent som dipp. Dette gjør jeg hver eneste dag. Minst 5 osteslingser med smør. Ofte er det hele frokosten min.

Muligens ikke vanlig🙈

Spiser ellers gulost på brødskiver/knekkebrød hver eneste dag. Går store mengder i uka. Jeg alene- som er en liten kvinne spiser lett 2 kg gulost i uka.

Anonymkode: aca61...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (12 minutter siden):

Jeg forstår ikke cottage cheese greia.  For 20 år siden var det bare de på 70 + som spiste det.  Nå er det in.. Det er klumpete melk som smaker ingenting.  Grusomt.  Kan til nøds brukes i bakst. 

Skjønner det ikke jeg heller 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...