AnonymBruker Skrevet 4. februar #181 Del Skrevet 4. februar Djungelvrål skrev (19 minutter siden): Jeg forstår ikke cottage cheese greia. For 20 år siden var det bare de på 70 + som spiste det. Nå er det in.. Det er klumpete melk som smaker ingenting. Grusomt. Kan til nøds brukes i bakst. Det skal smakssettes. Havregrøt er heller ikke godt alene, med masse topping blir begge deler helt supert. Anonymkode: 3502f...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. februar #182 Del Skrevet 4. februar Djungelvrål skrev (19 minutter siden): Jeg forstår ikke cottage cheese greia. For 20 år siden var det bare de på 70 + som spiste det. Nå er det in.. Det er klumpete melk som smaker ingenting. Grusomt. Kan til nøds brukes i bakst. Jeg lærte meg å like det ene og alene fordi det er sunt. Vet mamge føler det sånn. Det er jo ikke smakfult eller godt i seg selv, aller best er det når det er most og som ingrediens i noe annet. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #183 Del Skrevet 4. februar Vin Anonymkode: 6ec00...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissenerher Skrevet 4. februar #184 Del Skrevet 4. februar Kaffe er jeg helt avhengig av. Prøver nå å bytte litt med Matcha te… Ellers: øl og vin. I perioder… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #185 Del Skrevet 4. februar Hodekål og kikerter tror jeg. Elsker stekt kål, sauerkraut, snittet kål i suppe og som råkost. Og spiser også mye kikerter, i salater, gryteretter og favortiten falafel. Gir mye mat for pengene også, Anonymkode: 20613...7d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #186 Del Skrevet 4. februar Sjokolade. Ligger på rundt i kg i uka. Anonymkode: d2b2c...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #187 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skal smakssettes. Havregrøt er heller ikke godt alene, med masse topping blir begge deler helt supert. Anonymkode: 3502f...6cf Jeg spiser det rett ut av boksen, syns det er digg 😅 Anonymkode: 54ffb...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 5. februar #188 Del Skrevet 5. februar (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er helt vanlig mengde kaffe. Anonymkode: 05d89...cda Chai latte er te, ikke kaffe. Jeg har aldri prøvd det selv, men ser på nettet at drikken smakssettes med blant annet kanel og stjerneanis. Pluss nellik, pepper, kardemomme og ingefær. Endret 5. februar av Pawn Hearts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #189 Del Skrevet 5. februar Spiser mye bakevarer og godteri som ikke er sjokolade. Prøver å ligge langt unna sjokolade for å ikke bli tjukk, men kaker og bakevarer må jeg ha ofte i små mengder. Spiser også mengder med proteinbarer og sukkerfritt godteri. Alt søtt er narkotikum for meg. Anonymkode: 4f4ea...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Borealis Skrevet 5. februar #190 Del Skrevet 5. februar (endret) Pepsi Max Lime - Love it 🍋🟩 Nescafe Vanilla Cookie Dough Latte Knekkebrød fra Mesterbakeren med honning og kanel 🍯 Periodevis lakris 🖤 Endret 5. februar av Aurora Borealis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. februar #191 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 14.20): Blir du ikke veldig sur i magen? Jeg blir så sur i magen av kaffe, og kan bare drikke en kopp daglig. Anonymkode: 9f409...a8b Tror du vedkommende ville drikke så mye kaffe om hun ble sur i magen? AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 14.32): Jeg konsumerer bøker Anonymkode: e2b44...bf5 Ha, ha, ha. Ikke morsomt. AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 14.18): Etter å ha lest denne tråden så har jeg kommet fram til at jeg ikke konsumerer noe som helst mer enn gjennomsnittet. Anonymkode: c1e1a...26e Jeg er ganske enig med deg, med ett unntak: jeg konsumerer (dessverre) mer iskrem enn alle jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #192 Del Skrevet 6. februar Hvitløk. Har hvitløk i middager 5-7 ganger i uka iskrem. Var mer ekstrem før, da kunne jeg lett spise 3-4 bokser i uka. Nå holder det med max 1 i uka. Anonymkode: 93786...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå