AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Hva kjøper/spiser/drikker du mer av, enn hva de fleste andre gjør? Personlig spiser jeg 5-7 bokser (typen 420gram) med mager vaniljekesam i uka. Dette er tror jeg er godt over gjennomsnittet. Jeg spiser også rundt 3-4kg rå gulrot og 2-3 flasker med ketchup i uka. Kaviar spiser jeg hver dag og gjerne fler ganger om dagen. Sikkert over gjennomsnittet, men ikke like syke mengder som med ketchupen. Gøy å høre fra andre! Anonymkode: 9225a...23b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Tror jeg spiser mye mer pizza enn andre damer i min alder (er snart 60 år) og spiser pizza minst tre dager i uka. Kun hjemmelaget napolitansk pizza. Tror jeg har spist pizza flere ganger i uka i siden jeg oppdaget pizza da jeg var 12 år Glemmer aldri følelsen da jeg var på Peppes på Stabekk og satte tennene mine i en Pigs knuckle. Det var min aller første pizzaopplevelse og jeg elsket det fra første tygg. For moro skyld regnet jeg litt på antallet, har nok spist nærmere 10 000 pizzaer i mitt liv. Anonymkode: 89580...bd7 8 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Vin 😆 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Kortreist kjøtt fra Reco-ringen. Anonymkode: 037cd...146 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Elgkjøtt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Dette er gøy! Her er det brie! Jeg langer innpå. Både med og uten knekkebrød eller brød. Spiser kanskje ikke vanvittige mengder sammenliknet med ketchup-crazy over her (😅), men ca en brie til dagen ryker fort i nebbet. Anonymkode: 6726c...dea 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 31. januar #7 Del Skrevet 31. januar Energidrikk. Jeg kjøpte 40 bokser i går fordi det er tilbud på Meny. Tror ikke jeg får noen effekt lenger, men det smaker så godt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 31. januar #8 Del Skrevet 31. januar Red bull, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Del Skrevet 31. januar Fløte, tipper jeg. Anonymkode: 2d973...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar Vin, egg, vann og appelsiner. Anonymkode: 2e8be...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #11 Del Skrevet 31. januar Konsumerer store mengder Chai Latte. Pulver, 50/50 varmt vann og melk. Drikker typ 3-4 kopper om dagen. Anonymkode: 25b3c...b94 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #12 Del Skrevet 31. januar Vin. Økologisk kylling kjøpt rett fra produsent. Egg fra Reko. Hjortekjøtt fra jaktlag. Brokkoli. Løk i ulike varianter. Kaffebønner. Blåmuggost. Ørret. Mutti tomater. Blåskjell. Skjøkreps. Gulrøtter. Krydder, uten at jeg orker oppsummere. Lager variert mat, fra alle verdenshjørner. Anonymkode: f1f43...ee4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 31. januar #13 Del Skrevet 31. januar Sukkererter og cherrytomater 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. januar #14 Del Skrevet 31. januar Mokkabønner gjetter jeg. Spiser det flere ganger i uka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 31. januar #15 Del Skrevet 31. januar Havregrøt! Spiser det minst to ganger om dagen, 365 dager i året. Uten unntak. Har ørten varianter av den da, vel og merke. Varier tilberedninga og toppinga😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 31. januar #16 Del Skrevet 31. januar Egg. Spiser vanligvis 3 om dagen, og det tipper jeg er litt over snittet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #17 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vin. Økologisk kylling kjøpt rett fra produsent. Egg fra Reko. Hjortekjøtt fra jaktlag. Brokkoli. Løk i ulike varianter. Kaffebønner. Blåmuggost. Ørret. Mutti tomater. Blåskjell. Skjøkreps. Gulrøtter. Krydder, uten at jeg orker oppsummere. Lager variert mat, fra alle verdenshjørner. Anonymkode: f1f43...ee4 Dette virker som mer skryt! I perioder er det brus, akkurat nå dadler. På sommeren saft-is. Anonymkode: 10ca2...045 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #18 Del Skrevet 31. januar Chilipepper. Har blitt helt avhengig av at maten må være sterk. Synes det smaker så lite uten. Anonymkode: 80aef...283 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. januar #19 Del Skrevet 31. januar HemmeligSpion skrev (20 minutter siden): Energidrikk. Jeg kjøpte 40 bokser i går fordi det er tilbud på Meny. Tror ikke jeg får noen effekt lenger, men det smaker så godt! Monster Mango Locco for life! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #20 Del Skrevet 31. januar MarianneE skrev (3 minutter siden): Monster Mango Locco for life! 😄 Monster Peachy Keen for life her😅 Anonymkode: fa6a9...362 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå