AnonymBruker Skrevet 31. januar #21 Del Skrevet 31. januar Er ikke dette helt vanlig? Sånn har alle mine vært. Slitsomt er det jo. Har samsovet og sovet sammen med baby på dagen de gangene det har vært mulig. Ble vel først mye bedre ved 1.5-2 år på mine. Anonymkode: d7b4a...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #22 Del Skrevet 31. januar Min er 19 måneder og holder fortsatt på sånn 😅 syntes det høres ganske normalt ut Anonymkode: e9d91...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #23 Del Skrevet 31. januar Her holdt vi på slik til ungen var 2,5 år. Eneste måten vi fikk noe søvn var hvis vi holdt ut med nattamming med meg liggende, ellers var det hylgrining. Vi fikk tips om å prøve grøt og mme på kveld, men ingenting viste seg å funke noe særlig. Men høres helt normalt ut hos en baby på 6mnd. Nå er jeg usikker på når de råder til å slutte med nattamming, men om dere ønsker å slutte med det, så blir det kanskje en god stund med hyling og byssing og lite søvn. Som de fleste helsesykepleiere sier; gjør det som er best for dere og gir dere mest søvn. Å slutte kan være slitsomt den første tiden, men det kan jo resultere i at baby sover lengre. Anonymkode: 30b0f...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #24 Del Skrevet 1. februar Han er bare 6 mnd. Jeg tenker at det var storesøsken som var unormal som sov gjennom natta da. Det er ikke så vanlig altså. Min startet sånn rundt 4 mnd og fortsatte til over året. Da ble det gradvis mer enn 1 time mellom hver oppvåkning. Jeg la meg tidlig. Samsov så oppvåkningene ble korte. Var utslitt men det gikk greit. Var en del i permisjon mens vi ventet på barnehageplass, da sov jeg gjerne dupp med barnet på dagtid. Anonymkode: 12298...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå