AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg prøver å finne navnet på en film eller serie, som det er en scene av på YouTube, den aktuelle scenen er av to kvinner i en skog, den ene har blondt hår, er kledd i svart og har på seg jeans , den andre kan bare sees hvem som har på seg blå jeans og har brunt eller svart hår, de kjemper tilsynelatende, du kan se hvordan de faller til bakken og ruller, til de forsvinner fra åstedet, og så ser du en advarsel skilt som sier noe sånt som: at folk skal holde seg inne banen, siden de er i naturen og den kan være uforutsigbar, andre detaljer du legger merke til om scenen er takket være varselskiltet, siden varselet på skiltet gjentas minst tre ganger til, kommer den første ut i alfabetisk rekkefølge , den andre på russisk, den tredje på dansk og til slutt på engelsk, men søker etter skiltet på internett ser det ut til å tilhøre Finland, så serien eller filmen kan være finsk, men jeg utelukker ikke at det kan være av annen nasjonalitet, men registrert i philland. Jeg håper noen kjenner henne, og jeg vil se om jeg kan legge igjen et skjermbilde av scenen for å hjelpe med å identifisere henne ytterligere. Ghhbbbildelenker: bilde 1 bilde 2 bilde 3 bilde 4 Anonymkode: 6b381...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Legg ut youtube link da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cronos134 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Estoy tratando de buscar el nombre de una película o serie, de la cual hay una escena en YouTube, la escena en cuestión es de dos mujeres en un bosque, una tiene cabello rubio, está vestida de negro y usa jeans, la otro puede Solo ves a alguien que usa jeans azules y tiene cabello castaño o negro, aparentemente están peleando, puedes verlos caer al suelo y rodar, hasta que desaparecen de la escena, y luego ves un cartel de advertencia que dice algo como :que las personas deben permanecer dentro del camino, ya que están en la naturaleza y puede ser impredecible, otros detalles que se notan de la escena son gracias al cartel de advertencia, ya que la advertencia en el cartel se repite al menos tres veces más, la primera uno sale en orden alfabético, el segundo en ruso, el tercero en danés y por último en inglés, pero buscando el cartel en internet parece pertenecer a Finlandia, por lo que la serie o película podría ser finlandesa, pero no lo sé. descartar que pueda ser de otra nacionalidad, pero registrado en Filipinas. Espero que alguien la reconozca y veré si puedo dejar una captura de pantalla de la escena para ayudar a identificarla mejor. Enlaces de imágenes de Ghhbb: imagen 1 imagen 2 imagen 3 imagen 4 Código anónimo: 6b381...c06 YouTube link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå