AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Har en ettåring som våkner hver eneste natt. Ofte av full bleie, ofte av andre grunner. Pleier for det meste å gå inn til han kun hvis han surver eller gråter, men har hendt at vi går inn selvom han bare skravler også. Nå lurer jeg litt på hva andre gjør! Går dere inn for å sjekke når de våkner? Venter dere til evt gråt eller roping? Hva er egentlig best å gjøre? 7 av 10 ganger vi går inn der så nekter han å sove igjen etterpå, og jeg er lei av å være våken fra kl 3 hver natt 😅 sos Anonymkode: 8c5be...e39
hrk123 Skrevet 31. januar #2 Skrevet 31. januar Jeg sitter oppe nå av samme grunn. 😅 Jeg pleier å vente til han blir urolig. Hvis han våkner og pludrer for seg selv, så lar jeg han gjerne være i fred. Da sovner han stort sett av seg selv igjen. Nå er vi i en periode med tannfrembrudd så nå er det sjeldent at han våkner uten å gråte. Nå er vi våkne på andre timen, men krysser fingrene for at han får sove igjen snart. Ønsker deg lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar Samsoving. Gjort det med alle tre, sjeldent de har vært våkne i mer enn et par min da man kan amme/stryke på ryggen ol med en gang de begynner å våkne. Anonymkode: 1ac9d...a08 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samsoving. Gjort det med alle tre, sjeldent de har vært våkne i mer enn et par min da man kan amme/stryke på ryggen ol med en gang de begynner å våkne. Anonymkode: 1ac9d...a08 Jeg skjønner det, men kjenner samtidig at jeg er litt lei av å høre det😅 gutten min har aldri trivdes med samsoving, og hvis vi tar han i vår seng blir han helt tullete og energisk. Hadde han inne på soverommet våres i bedside så lenge det varte, men opplevde at han sov mye bedre etter at han kom inn på eget rom. Dessverre er ikke samsoving et alternativ for alle, selvom jeg skulle ønske det til tider. Anonymkode: 8c5be...e39 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skjønner det, men kjenner samtidig at jeg er litt lei av å høre det😅 gutten min har aldri trivdes med samsoving, og hvis vi tar han i vår seng blir han helt tullete og energisk. Hadde han inne på soverommet våres i bedside så lenge det varte, men opplevde at han sov mye bedre etter at han kom inn på eget rom. Dessverre er ikke samsoving et alternativ for alle, selvom jeg skulle ønske det til tider. Anonymkode: 8c5be...e39 Tja vi har hatt det samme med alle våre. Men heller energiske og en time eller to våkne enn at de skal ligge å sutre. Det går uansett over. Anonymkode: 76e52...d12
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar Da min var ett sov hun fremdeles i sprinkelseng på vårt rom. Flyttet over i vår seng når hun våknet og ikke sovnet med en gang igjen. 3 år nå. Går alltid inn til henne om hun våkner. Men min gråter/roper alltid når hun våkner, eller kommer og finner oss. Våkner aldri og er blid og prater for seg selv. Så vanskelig å svare på akkurat hva jeg ville gjort da. Anonymkode: 7f49a...705
Becka Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar Skravling gjør min. Men han virker ikke helt våken når han gjør det, så jeg kikker bare inn. Går sjeldent helt inn da. Gråt og oppvåkning går jeg inn, og legger han forsiktig ned igjen og finner sutten om han ikke har den. Av og til holder det med en gang, andre ganger kanskje jeg må legge han ned 2-4 ganger. Det har hendt jeg har tatt han opp i min seng, ( vi sover på samme rom ) men det er da fordi jeg er for trøtt selv til å opp å legge han ned. 🤪 jeg tror dessverre ikke det hjelper å ta han opp til meg i min seng mtp fremtidige netter. Jeg ønsker egentlig kun å ta han i min seng på morran, og hvis han er syk og har behov for mer nærhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå