Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent en mann i 2 mnd men møtt han 6 ganger, jeg har ikke hatt anledning til å møte han noe særlig tidligere og vært litt stille fra meg så han har spurt hvorfor han ikke hører noe, men skal altså bare JEG ta kontakt? Har noen erfaringer med sånne menn? Jeg tror ikke han er ute etter bare sex, som nesten alle tror i en hver innlegg her inne. 

Han er ikke så aktiv på sosiale medier, men noe aktiv er han, han svarer meg alltid med en gang og lager noe ut av samtalen selv, spør om ting og sånn.. Får aldri god morgen eller noe lenger, fikk det litt mer tidligere, men jeg tror det finnes menn der som faktisk er redde for å ødelegge sjansen hos en kvinne? 

Han er kjempe på meg virker veldig intressert, han sa han savnet meg osv og ville møte meg tidligere osv men siden han skulle et par ting som gjorde at han ikke kunne. Han prøver å finne på noe oftere nå virker det som, i ukedager og helger.

Men situasjonen her, er at det er jeg som alltid må kontakte han? Har begynt å trekke meg unna, fordi det er alltid meg, som får meg til å tenke han kanskje ikke er så intressert, men han er jo egentlig det. Hva er greia menn som er dårlige på å ta kontakt? 

Kan jo være at det ikke skjer noe spennende i hverdagen at det ikke er noe å ta kontakt for enda da. Ikke vet jeg. Vi er jo ferske i dating eller ”dating”. 😊

Anonymkode: 58015...17b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men så husker jeg selv at jeg var slik med en gutt jeg var veldig intressert i. Han tok alltid kontakt med meg, aldri jeg han nesten… jeg tenkte kanskje også at jeg ikke ville mase.. men vet ikke hva menn tenker 

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke hatt tid til å møte ham noe særlig, og har derfor tatt lite initiativ.

Og når han så tar mindre initiativ, så ser du tydeligvis ikke din egen rolle i dette.

Hadde jeg vært interessert så hadde jeg tolket det som om du egentlig ikke var så interessert fordi du ikke bare ikke prioriterte å møte ham, men også lot være å kontakte ham i den tiden. Ikke rart han nå er forsiktig...

Er DU interessert i ham - vis ham det. Kommuniser!

Anonymkode: 7e198...b08

• Liker 1
Skrevet

Snakk med ham. Jeg var elendig på å ta kontakt i starten av vårt forhold. Heldigvis tok min mann det opp og vi fikk avklart det hele. Jeg innså dessuten at jeg måtte bli flinkere til å ta kontakt. Var ikke fordi jeg ikke var interessert. Jeg er bare tenkte ikke på det. Er så i nuet opptatt med det jeg driver meg, og var bortskjemt med at han tok kontakt. 

Snakk med ham. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om dere ikke avtaler når dere skal møtes «neste gang» så er det jo lett å tenke at det ikke er så viktig? 

Man bør ta opp diskusjonen om hva er det vi holder på med her, hvor skal vi med dette og bør vi ha en fast måte å kommunisere på?

Anonymkode: be90a...7ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av grunnene for at jeg var den som fanget interessen hans, som jeg får høre av han jeg dater nå er nettopp fordi jeg ønsker kontakt. Jeg tar kontakt, jeg gir komplimenter og jeg er på en måte «ufiltrert». Det gjør at han vet hvor og hva jeg står for og det blir null spill

Anonymkode: ba2e9...775

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 14.42):

En av grunnene for at jeg var den som fanget interessen hans, som jeg får høre av han jeg dater nå er nettopp fordi jeg ønsker kontakt. Jeg tar kontakt, jeg gir komplimenter og jeg er på en måte «ufiltrert». Det gjør at han vet hvor og hva jeg står for og det blir null spill

Anonymkode: ba2e9...775

Men tar han kontakt med deg også? Hvordan er dette? Fordi jeg føler jeg tar mest kontakt men han holder samtalene gående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...