AnonymBruker Skrevet 31. januar #21 Del Skrevet 31. januar Din mor tar ikke ansvar for sine handlinger og skylder på at "det var sånn det var på den tiden". Bare tull. Det var omsorgssvikt. Født 1982 Det andre som skjedde deg nå var litt rart. Du har jo lov å drikke når barna ikke er med deg. Kanskje de ikke skulle krevd at du stilte opp når du sa du var på fest og hadde drukket. Vet ikke hvem som krevde det eller hvor bedugget du faktisk var når du sto der. Jeg drikker selv null alltid. Aldri rundt barn, ikke en dråpe. Men du var jo teknisk sett ikke med barna altså.. Anonymkode: 3e976...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. januar #22 Del Skrevet 31. januar 80 tallet her også, og nei det der var ikke sånn det var, og jeg har opplevd mitt jeg og. Fikk helt vondt av å lese det, og håper det har gått bra med både deg og lillesøster etter den oppveksten der 🩵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #23 Del Skrevet 31. januar Jeg har liknende opplevelser som deg fra 80-tallet hi. Var mye redd og så mye et barn ikke skal se. Ble ofte vekket i helger av fyll og stereoen på full guffe. Ble også tatt med på tilsynelatende flotte ferier, der min far var dritings hele ferien. Og jeg våknet alene på hotellrommet natt etter natt. Men som i din familie så er det ikke noe de tar selvkritikk for…! Jeg har bare gitt opp. Har et helt overfladisk forhold til mine foreldre. Anonymkode: 5c33f...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå