AnonymBruker Skrevet 3. februar #21 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 14.32): Kommer litt an på, unngår hun det også når du begynner å snakke om det, eller mener du bare at hun ikke tar initiativ til å snakke om deg og ditt? Ja, jeg kan feks fortelle om noe jeg opplevde med sykdommen så ville hun kjappe seg med å si noen tomme trøstende ord, og snakke om seg selv igjen. Anonymkode: bee93...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #22 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg kan feks fortelle om noe jeg opplevde med sykdommen så ville hun kjappe seg med å si noen tomme trøstende ord, og snakke om seg selv igjen. Anonymkode: bee93...089 Så hun skal bare snakke om deg? Det går begge veier. Anonymkode: 1c99c...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #23 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hun skal bare snakke om deg? Det går begge veier. Anonymkode: 1c99c...46a Nei, gjør du deg vanskelig med vilje eller? Når hun ringer meg spør hun kjapt hvordan det går, svarer litt sånn raskt og uinteressert, og så kommer frem til hvorfor hun egentlig ringte, på det meste har vi snakket i telefon i 3 timer der de første 5 min var en inngang med å spørre litt om meg, og resten om hennes tanker, gleder, bryllup bekymringer, om jeg har noen råd osv. Sånn et det hver gang. Hun tar ikke kontakt hvis hun ikke kan fylle samtalen med seg. Og det mente hun jeg skulle være glad for. Anonymkode: bee93...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #24 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, gjør du deg vanskelig med vilje eller? Når hun ringer meg spør hun kjapt hvordan det går, svarer litt sånn raskt og uinteressert, og så kommer frem til hvorfor hun egentlig ringte, på det meste har vi snakket i telefon i 3 timer der de første 5 min var en inngang med å spørre litt om meg, og resten om hennes tanker, gleder, bryllup bekymringer, om jeg har noen råd osv. Sånn et det hver gang. Hun tar ikke kontakt hvis hun ikke kan fylle samtalen med seg. Og det mente hun jeg skulle være glad for. Anonymkode: bee93...089 Hehe, dette tror jeg gjelder sånn 99% av menneskeheten😂(evt har jeg jævlig uflaks). Jeg orker ikke å ha tett kontakt med folk som dette, og det blir litt stusselig innimellom siden det gjelder de fleste. Øver meg på å finne glede i eget selskap, jobb, hobbier mm. Anonymkode: 63016...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #25 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 9.29): Ja, jeg ble litt sjokkert over at hun mente at jeg skulle være glad for at hun snakket om bryllupet sitt, og alt som skjedde med henne, og unngikk meg og mitt, så jeg kunne fylle livet med gode ting, hennes ting. Anonymkode: bee93...089 åja. du er heldig som får være i nærheten av henne... dvs at hun kan egentlig si og gjøre hva hun vil da du er automatisk heldig som får være vitne til hennes... greier.. Anonymkode: cc2cb...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #26 Del Skrevet 3. februar De bryr seg ikke om andre enn seg selv. De tenker kun på seg selv. De er parasitter, kvitt deg med dem. Anonymkode: 9b518...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #27 Del Skrevet 3. februar Jeg har vært med på det motsatte. Jeg ble alvorlig syk, og hadde en venninne som støttet meg herfra og til evigheten (det skal hun ha!) Etterpå krevde hun så mye oppmerksomhet at jeg skjønte at det egentlig var dét hun var ute etter. Er vel noenlunde samme symbolikk. Anonymkode: 65060...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #28 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 0.19): Jeg forsøker å nå noen av vennene mine nå om dagen for å høre hvordan det går. De tar ikke telefonen eller avviser med at de ikke har kapasitet. Om jeg derimot trenger noe, er jeg langt mere på, og ringer gjentatte ganger. Så der har du meg, for forsiktig til det står om. Anonymkode: 3537a...41e Samme her. Anonymkode: be026...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #29 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): åja. du er heldig som får være i nærheten av henne... dvs at hun kan egentlig si og gjøre hva hun vil da du er automatisk heldig som får være vitne til hennes... greier.. Anonymkode: cc2cb...6a2 Ja, hun ville meg jo så godt, ba til stjerner og engler om at jeg måtte få det bra, men kunne ikke en gang ofre meg én samtale på mine premisser. Sånn sett var sykdommen en velsignelse, daukjøttet datt av. Anonymkode: bee93...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #30 Del Skrevet 3. februar Jeg prøver å være en god lytter og stille spørsmål til og komme med korte innspill når folk prater som en foss om seg og sitt, noe de fleste gjør. Folk er seg selv nærmest og jeg har gitt opp å ta plass i samtalen. Det blir litt om meg og hele kvelden om dem. Likeså greit at det er sånn for de sier videre til andre ting jeg forteller så jeg er forsiktig med å dele. Jeg kjenner bare to personer i livet mitt som kan holde på hemmeligheter. Anonymkode: e86d5...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #31 Del Skrevet 4. februar Nå synes jeg dere er bitre. Har dere selv prøvd å ta kontakt når dere sliter eller sitter dere å venter på at andre skal kontakte dere for å spørre hvordan det går? Folk er ikke tankelesere. Jeg er mye alene og ensom men pga slike uttalelser her så er jeg veldig redd for å bli stemplet som den venninna som bruker venner som terapeut så jeg sier bare alltid at det går greit. Anonymkode: a4c51...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #32 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå synes jeg dere er bitre. Har dere selv prøvd å ta kontakt når dere sliter eller sitter dere å venter på at andre skal kontakte dere for å spørre hvordan det går? Folk er ikke tankelesere. Jeg er mye alene og ensom men pga slike uttalelser her så er jeg veldig redd for å bli stemplet som den venninna som bruker venner som terapeut så jeg sier bare alltid at det går greit. Anonymkode: a4c51...3f5 Ja det har jeg, har prøvd å si rett ut, ringt, og skrevet, det utgjorde ingen forskjell. Samtalen endte uansett opp om henne etter 2-3 minutter om det jeg ringte for. Ikke vær redd for å ta kontakt og komme nær folk, venninna i mitt eksempel var jo ekstremt egoist, jeg bare så det ikke før jeg ble veldig sjuk. Anonymkode: bee93...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå