AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar 43 år gammel mann som har vært inne og ut av Nav systemet i over 10 år. Prøvd forskjellige tiltaker og praksis, og fortsatt gjør det. Men jeg vil søke etter en dame som jeg kan finne på noe i fritiden. Bør jeg vente til livet mitt er i en bedre situasjon? Eller kan jeg prøve å bli kjent med damer i samme situasjon som meg? Anonymkode: d3dec...f3e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Hvorfor får du ikke jobb? Er det på grunn av helsen eller fordi ingen vil gi deg en sjanse? Det er alltid hyggelig å ha partner og det kan hende at du opplever støtte av henne i denne prosessen. Aller beste hadde vært om du hadde livet i orden for det vil også hjelpe på selvfølelsen. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: e2a39...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LuriAnnie Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Man er ikke mindre verdt selv om man er i NAV-systemet. Litt leit at du tenker det...? Som OM det har noe å si, i forhold til kjærlighet. Man er på forskjellige steder i løpet av livet. Noen ganger er man høyt oppe og nikker, andre ganger kan man kanskje streve litt. Vær ærlig, helt fra starten, go for it, føl på kjemien. Og stemmer den, så har ikke det andre så mye å si. Lykke til ❤️🙂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Mange som deg. Vær ærlig på første date og i møte med andre, uten å synes synd på deg selv. Alle har triste historier, noen mer enn andre. Finn deg ei som kan leve med bagasjen din. Anonymkode: f591f...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Ville ventet til du har ting på stell, ja. Barn er det nok for sent med uansett synes jeg. (Mtp alderen din) Anonymkode: 2ec5a...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 9.36): Ville ventet til du har ting på stell, ja. Barn er det nok for sent med uansett synes jeg. (Mtp alderen din) Anonymkode: 2ec5a...905 40 er de nye 20 når det kommer til å få barn i dag. Nesten ingen som får barn før dem er ferdige med å reise hele verden nå. Og som man er det aldri for sent. Men er ikke som damer som har en begrenset tid dem kan skape avkom. Men kan få avkom hele livet, så lenge dem er friske. Men til TS. Kjør på. Ikke jakt på en kjæreste. Jakt på nye venner av begge kjønn så kommer resten av segselv Anonymkode: 5e584...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå