AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er en 19 år gammel jente som skal studere etter at jeg har tatt opp fysikk og matte dette året. Er en person som blir fort interressert i ting og mister den interressen like fort, så å søke basert på interressene mine er urelevant for meg. Jeg tenker på disse studiene: - elektroteknologi -datateknologi -matematikk og fysikk (ikke relevant nå, men har sett på master i risk analysis eller samfunnsikkerhet) for litt mer informasjon så bor jeg i stavangerområdet og tenker at jeg sikkert tar utdanningen min her, selv om universitet ikke er særlig prestisjefylt eller noe å skryte av - alt for grunner jeg ikke trenger å nevne. (så det er ingen vits å type inn bokstavene N, T, N, og U haha) Spørsmålet er dermed om hvilken av utdannignene ovenfor er mest relevant i arbeidsmarkedet? har helst lyst på en god og stabil jobb i en bransje som ikke har opp- og nedturer (som byggebransjen). Jeg har hørt at datastudenter verden over har vansker å finne en jobb like fort som før pga et jobbmarked som ikke har nok jobb med antall ferdigutdannede, men er dette en overdrivelse? har helst lyst til å få svar fra folk som studerer eller jobber innenfor teknologi. :)) Anonymkode: fb10b...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden dytter Anonymkode: fb10b...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå