AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Er det innafor å gå på konsert på Rockefeller alene? Er 47 år og kvinne. Er en konsert der som jeg har så veldig lyst å gå på, men har ingen å ta med... Anonymkode: fe2d5...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Det går fint. Er jo bare å stå baki der et sted. Kjøpe en øl kanskje. Anonymkode: b0369...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Ja det har jeg gjort mange ganger. Gått på konserter i 20 år og veldig ofte alene. Sett mange andre alene også på de, så god tur:) Anonymkode: 496fc...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Jeg har gått mye på Rockefeller på konserter alene, det er jo bandet jeg skal se, ikke andre mennesker nødvendigvis. Har vært på mange konserter over alt egentlig alene, fra jeg var gammel nok til å gå på konsert, og frem til jeg var ca 45. Etter det har jeg ikke orket pga kronisk sykdom, og fordi det er for langt å reise, men går glatt alene igjen om det er en lokal konsert jeg vil se. Er 54 nå, og kvinne. Anonymkode: 2f60c...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Tusen takk for svar😊 Da satser jeg på konsert til høsten 🤘 Anonymkode: fe2d5...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet lørdag kl 14:46 #6 Del Skrevet lørdag kl 14:46 AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 21.52): Er det innafor å gå på konsert på Rockefeller alene? Er 47 år og kvinne. Er en konsert der som jeg har så veldig lyst å gå på, men har ingen å ta med... Anonymkode: fe2d5...6fc Går så fint. Hvilken konsert da? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:35 #7 Del Skrevet tirsdag kl 11:35 DeLorean skrev (På 1.2.2025 den 15.46): Går så fint. Hvilken konsert da? 😊 W.A.S.P. 😍 Anonymkode: fe2d5...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:44 #8 Del Skrevet tirsdag kl 11:44 AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 21.56): Det går fint. Er jo bare å stå baki der et sted. Kjøpe en øl kanskje. Anonymkode: b0369...f7d Hvorfor bak? Jeg går mye alene på konsert og står alltid foran (er 48, uten at det har noe å si). Sist ble jeg adoptert av et par unggutter som tok med øl til meg (jeg vippset tilbake da), metalheads er de hyggeligste folka. Anonymkode: b17ef...a2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:58 #9 Del Skrevet tirsdag kl 11:58 Kommer nok til å prøve å få plass helt fremst😄 Anonymkode: fe2d5...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet tirsdag kl 12:00 #10 Del Skrevet tirsdag kl 12:00 Det har jeg gjort mange ganger. Står på første rad, kommer noen ganger i snakk med andre som står foran scenen og venter før konserten. Har faktisk fått flere konsertvenner av det. Møtes bare når den artisten kommer. Veldig koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:00 #11 Del Skrevet tirsdag kl 12:00 AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 21.52): Er det innafor å gå på konsert på Rockefeller alene? Er 47 år og kvinne. Er en konsert der som jeg har så veldig lyst å gå på, men har ingen å ta med... Anonymkode: fe2d5...6fc Selvfølgelig. Anonymkode: 6bfec...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet tirsdag kl 12:02 #12 Del Skrevet tirsdag kl 12:02 Hulen i Bergen med Ragarockers ... 1990... Tpau Rockefeller Prince lovesexytour og sin første utendørs konsert 14.sigust 1988 ...Valle Hovin. Og en helvetes mangen ala banana Airlines konserter på grendahus fester. Og seff , levva livæ , Åge Aleksandersen utendørskonsert 1986, eller når det var , marsteinen fjordhotell utenfor . Ina Wroldsen på litt avstand.. Kun det beste er godt nok . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:19 #13 Del Skrevet tirsdag kl 12:19 Jeg har vært på mange konserter hvor det sikkert ser ut som jeg er alene! Jeg vil gjerne stå langt foran, mens mange av de jeg drar med heller vil henge ved baren. Har aldri fått noen rare blikk av den grunn Anonymkode: 3caa4...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet tirsdag kl 12:26 #14 Del Skrevet tirsdag kl 12:26 Jeg foretrekker å dra med noen for det sosiale for og etter, men har dratt på flere konserter alene også. Er band jeg ikke deler interesse for med noen kjente, og da går jeg heller selv, enn å ta med meg noen som kjeder seg litt. Særlig innenfor rock er det så mye vennlige og sosiale folk at det er alltid noen å skravle med. Samme gjelder sikkert andre sjangre 🙂 Så null problem. Men bør være komfortabel med å stå alene da, ikke føle ekstremt på at andre glaner på deg (noe de neppe gjør). Og helst være innstilt på å skravle med noen du ikke kjenner 🙂 Selvfølgelig helt greit å tilbringe kvelden uten å snakke med noen og, hvis det er hva man foretrekker og er mest komfortabel med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:50 #15 Del Skrevet tirsdag kl 12:50 Begynner å glede meg til konserten nå, tenker at dette kommer til å bli helt supert 🤘🤘🤩 Anonymkode: fe2d5...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:59 #16 Del Skrevet tirsdag kl 12:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): W.A.S.P. 😍 Anonymkode: fe2d5...6fc Gled deg! Var på forrige W.A.S.P-konsert på Rockefeller - alene - og det var helt supert! Syns det er så deilig å dra til byen på egenhånd. Da kan jeg dra og spise hvor jeg vil, og stikke på den puben jeg ønsker uten å måtte ta hensyn til noen andre. Kom i prat med noen hyggelige karer på balkongen på Rockefeller som også lot meg stå foran dem fordi jeg er kort 😅 Du har ingenting å frykte! Anonymkode: 60788...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:12 #17 Del Skrevet tirsdag kl 13:12 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gled deg! Var på forrige W.A.S.P-konsert på Rockefeller - alene - og det var helt supert! Syns det er så deilig å dra til byen på egenhånd. Da kan jeg dra og spise hvor jeg vil, og stikke på den puben jeg ønsker uten å måtte ta hensyn til noen andre. Kom i prat med noen hyggelige karer på balkongen på Rockefeller som også lot meg stå foran dem fordi jeg er kort 😅 Du har ingenting å frykte! Anonymkode: 60788...f59 Veldig greit å slippe å ta hensyn til andre og bare gjøre som man vil😄 Jeg er heller ikke så lang så ønsker helst å stå fremst👌 Ja, gleder meg veldig til å se Blackie Lawless live, han er konge🤩 Anonymkode: fe2d5...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå