AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Hunden min har en bamse han er veldig glad i og liker at jeg kaster, så må han hente den, etter en stund begynner han å jokke på bamsen. Er det tegn på at han er overstimulert? Anonymkode: a4400...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Det var et lignende tilfelle i Fra bølle til bestevenn på NRK, husker ikke nøyaktig hva de gjorde, men du kan jo ta en titt og se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Ja, det er somregel stress/overstimulert. Ville tatt bort bamsen etter lek. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Seff skrev (40 minutter siden): Det var et lignende tilfelle i Fra bølle til bestevenn på NRK, husker ikke nøyaktig hva de gjorde, men du kan jo ta en titt og se. Berit 😅 Anonymkode: db50a...180 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Ja, det er tegn på overstimulering. Jeg ville sluttet å kastet bamsen. Evt kaste den i skogen/høyt gress slik at han må bruke nesen for å finne den og ikke bare løpe blindt frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Tabris skrev (11 timer siden): Ja, det er tegn på overstimulering. Jeg ville sluttet å kastet bamsen. Evt kaste den i skogen/høyt gress slik at han må bruke nesen for å finne den og ikke bare løpe blindt frem og tilbake. Takk, skal prøve det. Anonymkode: a4400...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå