AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Denne funksjonen ser ut til å ha slått seg på av seg selv. Nå får jeg ikke slått den av - finner ingen “avknapp”. Hjelp! Anonymkode: 5e708...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Dra ned på høyre side av skjermen så du får opp den «grå» menyen som viser nettverk, du styrer skjerm og lysstyrke. Trykk på den som heter fokus og hak av/på etter behov. Anonymkode: 7bf41...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dra ned på høyre side av skjermen så du får opp den «grå» menyen som viser nettverk, du styrer skjerm og lysstyrke. Trykk på den som heter fokus og hak av/på etter behov. Anonymkode: 7bf41...ce6 Sikkert jeg som er idiot, men jeg får ikke til det du sier her. Blir ikke kvitt halvmånen, og finner ingen steder å huke av/på. Når jeg drar ned på høyre side, kan jeg se at Ikke forstyrr er påslått, men finner ikke ut hvordan jeg kan slå av denne funksjonen. Anonymkode: 5e708...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Gå inn på instillinger og "fokus", der kan du deaktivere ikke forstyrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Gogglebox skrev (1 minutt siden): Gå inn på instillinger og "fokus", der kan du deaktivere ikke forstyrr. Har gått inn på Innstillinger. Så videre til Fokus. Der kan jeg se at Ikke forstyrr er på - trykker så på denne. Så kan jeg kun velge mellom personer (som evt skal slippe igjennom), apper, eller lage tidsplaner. Men jeg ønsker jo å slå av skiten. Finnes det ikke en enkel avknapp merket “slå av Ikke forstyrr” eller noe? Anonymkode: 5e708...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sikkert jeg som er idiot, men jeg får ikke til det du sier her. Blir ikke kvitt halvmånen, og finner ingen steder å huke av/på. Når jeg drar ned på høyre side, kan jeg se at Ikke forstyrr er påslått, men finner ikke ut hvordan jeg kan slå av denne funksjonen. Anonymkode: 5e708...a61 Trykk på knappen hvor du ser at ikke forstyrr er påslått. Da går den av. Anonymkode: 0d9cd...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har gått inn på Innstillinger. Så videre til Fokus. Der kan jeg se at Ikke forstyrr er på - trykker så på denne. Så kan jeg kun velge mellom personer (som evt skal slippe igjennom), apper, eller lage tidsplaner. Men jeg ønsker jo å slå av skiten. Finnes det ikke en enkel avknapp merket “slå av Ikke forstyrr” eller noe? Anonymkode: 5e708...a61 Ok. Forsøk å holde inne halvmånen i kontrollsenteret hvis den ikke vil slå av fokus. Ellers så kan det hende at du har en snarvei via tastene på siden av telefonen. Endret 4 timer siden av Gogglebox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Sånn ser det ut her hos meg. Bilde 1 er når jeg drar ned den grå menyen. Trykk så på der det står «ikke forstyrr» bilde 2 har jeg trykket den på og 3 har jeg trykket den av igjen. Du tapper på den. Anonymkode: 7bf41...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Anonymkode: 7bf41...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Anonymkode: 7bf41...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Sikkert jeg som er idiot, men jeg får ikke til det du sier her. Blir ikke kvitt halvmånen, og finner ingen steder å huke av/på. Når jeg drar ned på høyre side, kan jeg se at Ikke forstyrr er påslått, men finner ikke ut hvordan jeg kan slå av denne funksjonen. Anonymkode: 5e708...a61 Bare trykk en gang på halvmånen som kommer opp på den menyen. Da skal den skru seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå