Gå til innhold

På en egoistisk måte, men hjelper det å tenke på at andre har det verre enn meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mann 42 fra Vestlandet. Vært singel hele voksenlivet mitt. Har datet damer men kan ikke telle de mer enn på et hånd. Er ikke jomfru. Men har slitt og sliter fortsatt med depressjon og sosial angst. Har tatt tak i problemet, men er verken frisk eller blitt verre. Jobber med saken med andre ord. Jeg har ikke jobb(enda), men jobber via Nav for å få meg inn på et sted som kan føre til et visst prosent lønnet arbeid. Å være ensom plager inni meg, men jeg forstår at min livssituasjon er ikke akkurat tiltrekkende til andre damer der ute. Men jeg prøver å være aktiv i hverdagen med å trene og går på et IKT-tiltak via Nav som er hver dag. Er jeg allerede på bunnen eller er det andre som har det verre enn meg både med livssituasjonen og singellivet?

Anonymkode: 4f5f5...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tuller du? Selvfølgelig er det andre som har det verre enn deg. Det er krig i verden! Det finnes de som er i voldelige forhold, de som blir seksuelt misbrukt av familie og mange som har uhelbredelige sykdommer.

Anonymkode: 16aee...69a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tuller du? Selvfølgelig er det andre som har det verre enn deg. Det er krig i verden! Det finnes de som er i voldelige forhold, de som blir seksuelt misbrukt av familie og mange som har uhelbredelige sykdommer.

Anonymkode: 16aee...69a

Tror egentlig trådstarteren mener om andre norske menn har det verre enn han. 

Anonymkode: 4f5f5...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig mange har det mye verre enn deg, du har tak over hodet, mat på bordet og varm seng og sove i, det er mer enn mange mange andre på denne planeten. 

Anonymkode: 7ffc7...05c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du sier jo selv at du ikke er jomfru. Ergo er det noe som har det verre, de som er jomfru. 

Men ja, det er alltid noen har det verre. Det kommer bare an på hvordan man ønsker å måle det. 

Men det vil ikke gjøre noe med din situasjon.. 

Anonymkode: 8386f...712

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...