AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Jeg hentet en kattunge i dag. Han har funnet sin trygge plass i kattedoen, (helt ren selvsagt), nå ligger han og sover der. Han har ikke gått på do ennå og jeg er redd dette kan gjøre til at han velger å gå på do andre steder når han må? Hva gjør jeg? Lar han sove der, eller tar han ut og legger i buret rett ved? Han er litt redd og skeptisk, naturlig nok siden det er første dag. Trenger raskt svar! Anonymkode: 8215f...cfc
Seff Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Tror ikke det er så viktig om du lar ham ligge der eller flytter ham, men jeg tror kanskje jeg bare hadde latt ham ligge der i fred den første natten hvis han har slått seg til ro. Han kommer helt sikkert til å bruke doet senere uansett. Kanskje han må lære det hvis han ikke har gjort det før, men det går helt sikkert fint.
cecily Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar La den vesle pusen ligge der han er. Det han trenger aller mest nå er en trygg plass ❤️
xQueenKx Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Kan hende han utforsker mer i natt når du/dere sover, og finner seg en ny trygg plass. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar Takk for svar! Han kom ut til slutt og har gått litt rundt og utforsket. Han har ikke vært på do ennå, men går nok til slutt. ☺️ Anonymkode: 8215f...cfc
Leo Skrevet 30. januar #6 Skrevet 30. januar Jeg tror det er ganske normalt. I hvert fall har jeg sett at flere av de hjemløse kattene jeg har fanget inn, og også kattunger som nettopp har flyttet hjemmefra, legger seg nettopp i (den rene) kattekassa. Mulig det er noe de kjenner igjen som føles trygt eller at det er noe sanden som virker tiltrekkende/beroligende? Jeg vet ikke, men alle har tatt i bruk kassa når behovet melder seg og unngått å bruke den som seng siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå