Tomatplanten Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Hei! Jeg vil gjerne høre pris og erfaringer, var det verdt det for dere? Hvordan var det å bruke det hver dag? Jeg har begynt prosessen med å få Invisalign. Men jeg får så mye forskjellige tilbakemeldinger fra ulike tannleger. Et sted får jeg oppgitt 42000, ett sted 44990 og 6mnd, et annet sted 55000 for 5mnd. Noen steder mener jeg må bytte fasetter når jeg tar behandling, andre steder mener det er helt unødvendig og uhørt. Jeg har ikke grusomt skjeve tenner men asymmetri, en liten fortann og litt forskjellig. Ønsker virkelig å få smilet tipp topp. Men det er myye penger, og jeg trenger å høre fra noen som var fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Jeg hadde max antall skinner, og betalte 60.000. For min del var det riktig å gjøre det, for jeg burde hatt regulering som barn. Det du må være sikker på er at du ønsker dette. Det er et jækla styr. Du kan ikke spise uten å pusse tenner, skinnene må vaskes ofte, du kan ikke snakke helt rent, og ikke minst så gjorde det veldig vondt. I alle fall gjorde det for meg. Likevel syns jeg at det var verdt det, men jeg er glad jeg ikke visste helt hva jeg gikk til. Anonymkode: 5acc2...86b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Bor du i oslo? Jeg ser at hos smil Tannlegesenter så koster det fra 30-40 000,-, jeg har ikke brukt de til akkurat det, men jeg er veldig fornøyd med de, har fått god hjelp av både tannleger og de som sitter i resepsjonen der. Anonymkode: 7dc4c...647 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Jeg brukte invisalign, den største pakken. Den gjør mindre vondt fordi det er mindre endringer for hver skinne, jeg byttet hver uke. Jeg ville heller gå over lengre tid og mindre vondt (fordi jeg kjenner meg selv og visste at jeg kom til å ha perioder hvor de ville være ute mer enn de burde, og det er lettere å komme unna med når man har den store pakken pver lengre tid) Jeg betalte 42000 for to år siden. Ville aldri vært det foruten, selv om det var litt flaut og følte meg lite pen. Jeg tok de ut i sosiale lag og brukte heller skinnen en dag ekstra. Men jeg måtte ha klosser på, det var det jeg likte minst... Det avhenger dog av problemet. Smilet mitt er helt forandret. Overbittet klarte de ikke ta, men det var jeg forberedt på. Er veldig, veldig fornøyd uansett. Anonymkode: fd0f1...82d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Jeg betalte 40.000 i 2019. Brukte dem ca 1/2 år. Sover fremdeles med skinnene i blant, men det er fordi jeg er livredd for at det skal gå tilbake. Burde hatt regulering som barn, så dette var absolutt verdt å få gjort Anonymkode: 4a8dd...dcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bor du i oslo? Jeg ser at hos smil Tannlegesenter så koster det fra 30-40 000,-, jeg har ikke brukt de til akkurat det, men jeg er veldig fornøyd med de, har fått god hjelp av både tannleger og de som sitter i resepsjonen der. Anonymkode: 7dc4c...647 Takk! Er i Oslo. Ja jeg var hos smil men jeg ble møtt en tannlege som bare titta på tennene mine i to-tre min og gav meg en pris ut hva han trodde. De andre har i alle fall tatt bilder og Scannet tennene mine før de gav et skriftlig tilbud 🧐 TS Anonymkode: 18dee...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #7 Del Skrevet 31. januar Jeg forstår ikke helt hvordan disse klossene ser ut. Jeg har googlet uten hell! Jeg driver jo å dater, så dette med å gå med klosser plast skinner er helt uaktuelt på date eller sosiale settinger. Kan man jobbe seg rundt det? Ts Anonymkode: 18dee...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå