Gå til innhold

Vondt etter massasje

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en del spenningshodepine, som kommer fra nakken, i det siste. I morges var det ille, så jeg ordnet en rygg- og nakkemassasje til i ettermiddag. Det ble en ordentlig kraftig massasje, og jeg var mye bedre rett etterpå. Men nå utover kvelden så har jeg vondt. Spesielt i nakken, men også litt i hodet. Jeg vet at det er helt vanlig med ømhet etter massasje eller andre fysikalske behandlinger, det har jeg opplevd før. Men nå synes jeg at jeg har den samme typen vondt som før massasjen. Flere som har opplevd dette og kan trøste meg med at det kommer til å gå over?

Anonymkode: 541ac...f5a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig. 

Anonymkode: e0bfa...8b6

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig vanlig. 

Anonymkode: e0bfa...8b6

Tusen takk for svar! Det høres jo lovende ut, selv om det sikkert kommer til å bli en lang natt, denne her. :) 

Skrevet

Veldig vanlig, og ikke unormalt at det blir enda litt verre imorgen før det blir bedre.

Anonymkode: 100d9...b14

• Nyttig 2
Skrevet

Nå kommer jeg på at hun sa at nakke/hodesmerter på en side, som jeg har, kan komme av problemer på den andre siden av kroppen. Det kan nok stemme. Hun behandlet derfor motsatt side skikkelig også, og der var det mye å ta tak i. Jeg har ikke vondt der nå, da, det er kun nakken og hodet på den ene siden. Jaja, jeg får håpe det bedrer seg snart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig vanlig, og ikke unormalt at det blir enda litt verre imorgen før det blir bedre.

Anonymkode: 100d9...b14

Takk til deg også! Godt å vite! Det får bli paracetamol og varme omslag så lenge. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk til deg også! Godt å vite! Det får bli paracetamol og varme omslag så lenge. :) 

Veldig vanlig, få i deg masse vann også! 

Anonymkode: c8d99...a43

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig vanlig, få i deg masse vann også! 

Anonymkode: c8d99...a43

Masse vann ja, og gjerne forsiktig lymfedrenasje! Søk opp lymph drainage og følg en video, trenger ikke ta mer enn to minutter, morgen og kveld. Det er også gull ved sykdom.

Anonymkode: d49ae...407

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...