AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Hva tenker dere? Innafor å dumpe noen fordi de har klipt lugg? Anonymkode: bd178...a1a 1
C-girl Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Hvis det skal så lite til for at du dumper en person, så er du ikke interresert i personen. Da leter du bare etter en grunn til å gjøre det slutt. 11 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar Forhold er frivillig, så enhver grunn til å forlate et er "innafor." At det får en til å fremstå som en hakke forvirret fetisjist, er en annen sak. Da var det gjerne like greit? Anonymkode: 55c2d...c84 8
Sirah Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar C-girl skrev (1 minutt siden): Hvis det skal så lite til for at du dumper en person, så er du ikke interresert i personen. Da leter du bare etter en grunn til å gjøre det slutt. Enig. Hår vokser ut igjen 1 2
Mezzosoprena Skrevet 30. januar #6 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva tenker dere? Innafor å dumpe noen fordi de har klipt lugg? Anonymkode: bd178...a1a Personligheten endret seg fullstendig etter at "de" fikk lugg? 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar Eneste "luggen" som skal klippes, er der "nede" Anonymkode: b3b7a...ab3
SPOCA Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar Det er like greit å dumpe, så slipper den personen å bli lurt av noen som er så overfladisk. 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar #10 Skrevet 30. januar Ja for da liker du tydeligvis ikke personen så da er det like greit å ikke kaste bort tiden deres. Anonymkode: cc60f...7fa 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar Dumskapen når stadig nye høyder! Anonymkode: a6353...be2 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #12 Skrevet 31. januar TS her. Tenk om det er jeg som har klipt luggen da? Han sa han elsket den sylskarpe midtskillen min, den "sydet av ungdommelighet", eller noe sånt. Trodde det var en spøk, men det kan se ut som han har blokkert meg overalt. Anonymkode: bd178...a1a 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Tenk om det er jeg som har klipt luggen da? Han sa han elsket den sylskarpe midtskillen min, den "sydet av ungdommelighet", eller noe sånt. Trodde det var en spøk, men det kan se ut som han har blokkert meg overalt. Anonymkode: bd178...a1a Gratulerer, der mista du mye dauvekt! Anonymkode: 37688...20a 7 2
Blåsippa Skrevet 31. januar #14 Skrevet 31. januar Ja, - hvis du er 7 år! For en "schvømling"! La han gå, la han gå!
Mezzosoprena Skrevet 31. januar #15 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): TS her. Tenk om det er jeg som har klipt luggen da? Han sa han elsket den sylskarpe midtskillen min, den "sydet av ungdommelighet", eller noe sånt. Trodde det var en spøk, men det kan se ut som han har blokkert meg overalt. Anonymkode: bd178...a1a Hvorfor skulle det spille noen rolle om det er du som har klippet luggen? Svaret er akkurat det samme!
exictence Skrevet 31. januar #16 Skrevet 31. januar C-girl skrev (22 timer siden): Hvis det skal så lite til for at du dumper en person, så er du ikke interresert i personen. Da leter du bare etter en grunn til å gjøre det slutt. Det tenker jeg og. Hadde du vært ordentlig glad i ham, hadde ikke det spilt noen rolle annet enn at du hadde likt luggen best slik den var før.
AnonymBruker Skrevet 31. januar #17 Skrevet 31. januar Håper kona ikke går fra meg, da jeg har trimma skjegget mitt🤔 Anonymkode: 50c6b...b2d
AnonymBruker Skrevet 31. januar #18 Skrevet 31. januar Mezzosoprena skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle det spille noen rolle om det er du som har klippet luggen? Svaret er akkurat det samme! Jeg nevnte det bare fordi jeg fikk inntrykk av at folk tenkte jeg var den som ikke hadde nyklipt lugg. Anonymkode: bd178...a1a
exictence Skrevet 31. januar #19 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): TS her. Tenk om det er jeg som har klipt luggen da? Han sa han elsket den sylskarpe midtskillen min, den "sydet av ungdommelighet", eller noe sånt. Trodde det var en spøk, men det kan se ut som han har blokkert meg overalt. Anonymkode: bd178...a1a <Ja, ja, da er det vel like greit at du ble kvitt ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå