AnonymBruker Skrevet 2. februar #21 Del Skrevet 2. februar Flintis skrev (På 31.1.2025 den 8.10): Ta en åpen og ærlig konversasjon om det. Gjerne med litt råd og tips. Konversere om dårlig ånde faktisk 😅 Anonymkode: 24f32...c5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #22 Del Skrevet 2. februar 100% deal breaker. Man har hygiene og andre problemer på stell før en date! Ble fysisk uvel av å lese det… Anonymkode: a5b57...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #23 Del Skrevet 2. februar Nei, det hadde ikke gått. Hadde tenkt at kjemi og duft mellom oss ikke stemte. Anonymkode: d08f4...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 2. februar #24 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 20.39): Si fra! Gjør ham den tjenesten. Det er jo veldig lett å gjøre noe med. Han må begynne å børste tungen, og evt fjerne mandelstener jevnlig. Anonymkode: a8f4e...6fc Og hvordan får en fjernet mandelsteiner? Jeg har perioder med dårlig ånde, det er helt greit at folk sier ifra. Jeg merker det ikke alltid selv, spesielt om det er en betennelse i spiserøret. Jeg lar og være å date akkurat i perioder hvor jeg merker at det er utfordringer med ånden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #25 Del Skrevet 2. februar Burde ikke avslutte, han kan ha, mandelsten bare og det må fjernes Anonymkode: d6688...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 2. februar #26 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Konversere om dårlig ånde faktisk 😅 Anonymkode: 24f32...c5b Selvfølgelig, en må jo kunne ta en passiar om ethvert tema, også dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #27 Del Skrevet 2. februar Dealbreaker,faktisk... Hadde dere en avtale om å ha god ånde? Anonymkode: 8d3d2...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #28 Del Skrevet 2. februar Flintis skrev (2 timer siden): Selvfølgelig, en må jo kunne ta en passiar om ethvert tema, også dette. Man kan ta en passiar om temaet over litt sterkt krydret mat Anonymkode: eb977...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 2. februar #29 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 21.58): Lukter ikke helt sånn, mer råttent liksom. 🫣 Anonymkode: a4940...a2c Mandelsteiner er vel per definisjon råtten mat full av bakterier. Dette er jo litt vanskelig å ta opp. Hvis han sutter konstant på halspastiller så vil jeg tro han allerede vet om dette og da må det være ekstremt sårt å få vite at selv med halspastiller er det et stort problem fortsatt. Tenk om det er noe han ikke får gjort noe med. Som åpen lukkemuskel til magesekken som noen skrev her. Det vet jeg lite om, men høres ikke helt enkelt ut å fikse? Men mest sannsynlig er det noe som kan fikses relativt enkelt. Og da hadde jeg satt pris på å få vite om det før jeg ble dumpet igjen og igjen fordi ingen sa ifra. Nå har jeg god hygiene og hadde blitt veldig overrasket, men hadde absolutt satt pris på å få vite det så jeg kunne fikset det før jeg gikk glipp av drømmemannen for noe som er så simpelt å fikse. Men det er selvfølgelig en vanskelig samtale å ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30 Del Skrevet 2. februar Kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken. Var på en date jeg og der den dårlige ånden la seg som en tåke rundt oss. Fatter ikke at de ikke vet dette selv og skjønner at de må gjøre noe med det. Uansett, så er det umulig å være i nærheten av sånne mennesker Anonymkode: b1066...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #31 Del Skrevet 2. februar Tusen takk for svar alle. KG er kjekt å ha altså 😊 Jeg har vel per nå lagt det litt på is, også av andre årsaker. Hvis jeg skulle møtt han igjen siden ville jeg kanskje forsøkt å ta mot til meg å si fra, foreslå et besøk til tannlegen etc, selv om sånt må være utrolig ydmykende å få høre fra en date. Ting tyder jo på at han vet om det fra før da, men at han kanskje tror sugetabletter er nok for å kortsiktig «fikse» det, som noen her skrev. Anonymkode: a4940...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå