AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Det er en eldre kvinne på mitt treningssenter som gjør unødvendige ting i garderoben. Vi har fått beskjed om at man ikke kan barbere legger og sånn der. Jeg syns det er helt greit. Altså vi har regler for ting som er akseptabelt eller ikke. Denne dama? Hun skraper død hud av føttene sine med noe skarpt så det ligger biter med hud på golvet etter henne?! 😣😣😣😣 Jeg tror hun tok noe opp med et håndkle, men det var ikke alt! Det er så fryktelig ekkelt. Vi har ikke en regel som sier ikke skrap død hud fra kroppen i garderoben, men jeg trodde ikke dette var noe som man burde si! Skal jeg si ifra om dette? Jeg er redd for at hun vet at det er meg. Anonymkode: f5372...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Eldre kvinne? En kvinne på 80 pluss kan vel neppe gjøre deg noe. Anonymkode: dbafe...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eldre kvinne? En kvinne på 80 pluss kan vel neppe gjøre deg noe. Anonymkode: dbafe...a4d Nei, kanskje 65ish. Anonymkode: f5372...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Ja, du skal si fra. Det er ikke et baderom til disposisjon for personlig pleie, det er beregnet på å dusje av seg svette, tørke håret, sminke seg om man må og så ut. Peeling, barbering, fotpleie og den slags utføres i privat sfære. Når folk ikke har vettet selv, må plakat med hælskraping, initmbarbering, negleklipping og lignende eksplisitt uttrykkes ved oppslag. Herregud, folk, altså. Anonymkode: df0ea...c8b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Ja! Si fra. Vi hadde noen hos oss som barberte seg (intimbarbering bla) og de fikk klar beskjed ja. Fy f. Anonymkode: 8f207...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Æsj! Ja dere må si ifra (regner med det er flere som reagerer). Anonymkode: 7ad80...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå