AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Hei! Har kjøpt meg en ny ekstra telefon, og bestilt nytt tvillingsim til den. Satt det i nå, og kan ringe, sende sms og gå på internett. Men det står "intet simkort" på skjermen? Noen som vet hvorfor? Jeg fikk med både tvillingsim og et vanlig hovedsimkort. Må jeg aktivere hovedSIM også eller holder det med det jeg har fra før? Hadde Telia fra før... Anonymkode: d11a1...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Et ganske typisk spørsmål man vanligvis sender til mobiloperatøren sin Anonymkode: 596e0...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Fordi du sender sms via iMessage, Wi-Fi. Ville jeg tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et ganske typisk spørsmål man vanligvis sender til mobiloperatøren sin Anonymkode: 596e0...3d1 Et ganske typisk svar fra kg'er. Anonymkode: 2ee52...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Et ganske typisk svar fra kg'er. Anonymkode: 2ee52...c7f En ganske typisk kommentar fra en Kg'er. Vedkommende du siterte har jo rett. PS! Forsøk å starte telefonen på nytt og se om det endrer seg. Anonymkode: 24e93...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå