Gå til innhold

Kvinner og førtiårskrise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fenomenet mann med førtiårskrise er vel rimelig godt kjent, men jeg vil gjerne høre fra deg, kvinne som med hånda på hjertet kan si at du har hatt førtiårskrise. Hva skjedde og hvordan utspilte det seg? Mvh kvinne 40.  

Anonymkode: 6239f...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Verre bli 50. 40 er helt greit. 

Anonymkode: c80b6...460

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde min krise da jeg ble 35 år. Jeg var mye hemmet av sosial angst og gjorde dermed velidg lite ute av livet, selv om det var ting jeg ønsket å gjøre.

Da jeg ble 35 år så forsto jeg at livet mitt ville bli veldig begrenset hvis jeg bare levde det fra sofaen. Så fra da av utfordret jeg min egen komfortsone og gjorde mye av det jeg ønsket å gjøre, som jeg før ikke våget.

Anonymkode: 7f452...b5f

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venter spent på svarene. 
K43 

Anonymkode: 63790...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde krisa da jeg ble 30, 40 pluss går veldig greit! Men kjenner mange mannfolk som både skal løpe maraton og ta motorsykkel-lappen, eller som har vært utro...... (hvis det er krisa) 

Anonymkode: 3854d...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde krisa da jeg ble 30, 40 pluss går veldig greit! Men kjenner mange mannfolk som både skal løpe maraton og ta motorsykkel-lappen, eller som har vært utro...... (hvis det er krisa) 

Anonymkode: 3854d...8f8

Det høres ut som populærkulturens versjon av midtlivskrise. Det er ganske vanlig å få en eksistensiell krise, når man skjønner at mesteparten av framtida er tilbakelagt. Noen prøver å ta det igjen, men forskjellige depresjoner er også helt vanlig. 

Anonymkode: 1f175...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...