Gå til innhold

Dere damer som har vært i forhold med drittsekker, men omsider fant en god og snill mann: Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn først?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Anonymkode: a0aa4...201

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare svare for meg men jeg var et lett bytte for en slik mann.
Dårlig selvtillit og ikke vært i et forhold før.

Jeg trodde jeg ikke fortjente bedre da.

Anonymkode: b799c...9c3

• Liker 16
  • Hjerte 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mi mann, ja jeg hadde nok falt for han hvis jeg hadde møtt han tidligere også ja.

Anonymkode: c6331...aec

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd om dette… woho… 

Anonymkode: c10b9...c83

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke... Ble mer hektet og skulle vel fikse disse mannfolka. Ble avhengig av dramaet. 

Nå er jeg sammen med en snill, omtenksom og stabil mann. For å si det sånn så kjedet jeg meg med han i begynnelsen. Vi datert et år før vi ble kjærester pga barn inne i bildet. Det var så stabilt og rolig at kroppen og hodet ikke innså at dette er sånn det skal være. 

Mye jobbing med hodet, men absolutt verdt det 🙂

Anonymkode: db158...b1b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er de færreste det står stempla drittsekk i panna på da.

Ofte faker de i starten og fremstår som en snill og fin,og en finner ikke ut hvordan fyren egentlig er før en er kommet langt i forholdet.

Anonymkode: 87dd3...17b

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv. Veldig lite attraktiv, ukysset til jeg var 19, traff en mann som virket veldig forelsket, han var en del eldre. Alle rundt sa at han var snill som et lam, han virket "kjedelig" og trygg, drakk ikke, hadde sunne hobbyer, var god far. Helvetet begynte 4 år inn i forholdet, og avsluttet med blant annet overgrep og vold.

Nummer to - alle rundt sa bare godt  ham, han hadde masse venner, aldri vært slem mot eksen, aldri gjorde en flue fortred. Nesten samme greia.

Er nå sammen med en snill mann.

Bortsett fra disse tre, har det vært TO menn i løpet av hele mitt liv som ga meg oppmerksomhet (jeg er 45 i dag). Altså, ikke det store valget. Disse to ble valgt vekk grunnet store røde flagg, som viste seg å stemme. 

Ikke alle kvinner vasser i menn og kan velge og vrake. Noen må ta det som er.

Anonymkode: 027e9...bd1

• Liker 8
  • Hjerte 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Marleah skrev (7 minutter siden):

Det var ikke sånn at jeg så en drittsekk og tenkte at en sånn vil jeg ha…..

Hva så du da?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere damer som har vært i forhold med drittsekker, men omsider fant en god og snill mann: Hvorfor var dere ikke tankelesere da dere gikk inn i forholdet med drittsekken? Hvorfor var dere ikke synske og visste nøyaktig hvordan han ville oppføre seg etter at forholdet hadde vart en god stund og han visste han hadde deg "på kroken"? Hvorfor var dere ikke mestere i psykologi og kunne avsløre absolutt alle manipulasjonsteknikkene han brukte for å fremstille seg som en god partner?

Altså.. 🙄

Drittsekker fremstiller seg ikke som drittsekker fra første dag. Helvetet begynner når forholdet allerede har blitt etablert og har vart en stund, gjerne flere år eller når det kommer barn i bildet.

Anonymkode: 37e95...03a

Årevis sier du. Jeg tenker på den snarere varianten.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg så det jeg trodde var drømmemannen, en som ønsket det samme som meg for fremtiden.

Endret av Marleah
Skrivefeil.
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste opp med en narsissistisk mor og omsorgssvikt hjemme. Mannen min virker mye snillere enn henne og var jo også det. Han var bare ikke ordentlig snill han heller. Så jeg gikk fra pest til kolera kan du si. 

Jeg visste ikke bedre og han viste ikke hvem han var før 4 år inn i forholdet når vi var gift og jeg var gravid. 

Han fikk meg til å føle det var meg det var noe galt med.. så jeg prøvde å fikse meg selv i steden for å gå. 

Anonymkode: 30751...ce5

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste som har vært med en slik mann eller dame  for så vidt har jo trodd de var sammen med en som var god og snill og så endret han seg når han følte seg trygg på at hun kom til å bli værende.

De alle fleste vet jo dette, det er drittsekk 101.

Anonymkode: b60d1...a3f

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke jeg fortjente noe annet. Alle sa at han var så snill, og hvor heldig jeg var som hadde ham. 

Anonymkode: 14b86...f1e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville dere vært interessert i deres nåværende partner på den tiden?

• Nyttig 1
Skrevet

De utgir seg jo nettopp for det i førsten, at de er snille. Litt etter litt viser de sitt sanne jeg. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Marleah skrev (26 minutter siden):

Det var ikke sånn at jeg så en drittsekk og tenkte at en sånn vil jeg ha…..

!!

Anonymkode: 2f24e...01d

AnonymBruker
Skrevet

Det er velkjent blant kvinner at de som er snille egentlig er de slemme, så da holder man seg unna de snille og går for de slemme. Omvendt psykologi. (Lært det på KG).

Men så viser det seg at de snille faktisk er de snille og at man ikke skal overtenke (og i hvert fall ikke høre på KG).

Anonymkode: f687c...088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...