AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Min mann er alltid tidlig ute. Han jobber aldri overtid. Skal han hente meg, står han klar i bilen 5-10 minutter før avtalt tid og sender meldinget av typen « er her nå. Står ulovlig parkert, så vær rask». Til og med da jeg lå innlagt var det stress på grunn av at han hadde så mye å gjøre og stod på korttidsparkering. I dag skulle han være hjemme til 4. 20 minutter før dukker han opp og hat hentet begge barna. Jeg har ikke lagd mat til de og har knapt gjort meg ferdig på jobb Bare så sykt irriterende Anonymkode: 7adeb...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Å være klar 5 minutter før man skulle møtes er alltid lurt. Når kona er innlagt, betaler man det det koster å bruke parkering. Om mannen kom hjem med viltre unger før middagen var ferdig, hadde jeg sendt dem ut i bilen igjen for å kjøpe dessert ol. Anonymkode: a7a07...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Du må jo la han føle på naturlig konsekvens her. Svar konsekvent "vi er klare om x minutter" altså antall minutter til klokkeslettet dere hadde avtalt på forhånd. Ingen sure miner, bare helt matter-of-factly. Etterhvert vil ha lære Anonymkode: 7f52c...c09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min mann er alltid tidlig ute. Han jobber aldri overtid. Skal han hente meg, står han klar i bilen 5-10 minutter før avtalt tid og sender meldinget av typen « er her nå. Står ulovlig parkert, så vær rask». Til og med da jeg lå innlagt var det stress på grunn av at han hadde så mye å gjøre og stod på korttidsparkering. I dag skulle han være hjemme til 4. 20 minutter før dukker han opp og hat hentet begge barna. Jeg har ikke lagd mat til de og har knapt gjort meg ferdig på jobb I-landsproblem. Barna kan vel være hjemme mens du lager mat? Ser virkelig ikke problemet her, han er presis… Bare nyt det. Anonymkode: 32b5c...b14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min mann er alltid tidlig ute. Han jobber aldri overtid. Skal han hente meg, står han klar i bilen 5-10 minutter før avtalt tid og sender meldinget av typen « er her nå. Står ulovlig parkert, så vær rask». Til og med da jeg lå innlagt var det stress på grunn av at han hadde så mye å gjøre og stod på korttidsparkering. I dag skulle han være hjemme til 4. 20 minutter før dukker han opp og hat hentet begge barna. Jeg har ikke lagd mat til de og har knapt gjort meg ferdig på jobb Bare så sykt irriterende Anonymkode: 7adeb...651 Prøv å ha en mann emd adhd du, alltid sen uansett hva han/vi skal, husker omtrent ikke noe, og du har alltid ett ekstra barn! Skal han hente deg og holder på emd tusen ting samtidig som han trodde han skulle rekke og begynt litt her og litt der og jeg står i øs pøs regn og venter og venter.. Barna hadde han ikke tatt med uten beskjed. Middag går ikke, tar 4timer å lage, om han hadde husket å begynt.. Vær glad for det du! Men heldigvis gode sider som veier opp! Anonymkode: a436e...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå