AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Hei, Hvordan gjør man det bra i et videointervju? Har søkt jobb i en av de firmaene som krever et par-tre spørsmål som må besvares på video som en del av søknaden 🙈 Har ingen erfaring fra teater/tv og har relativt stor angst for public speaking, altså type intervjuer/foredrag/foto og film.. (Altså man leser spørsmålene på skjermen, og spiller så inn videoen selv, det er ikke en video-samtale) Hva er viktig, og hvordan kan jeg «win them over»✨🤩✨Belønning til den som gjør så jeg får jobben! Anonymkode: 203e6...322
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Tenker det viktigste faktisk er hvordan du fremstår, at du virker blid og positiv og litt «frempå», og ikke virker usikker eller utstråler «unnskyld at jeg er til». Man kommer veldig langt med et smil og en selvsikker holdning 😊 Har ikke hatt denne formen for intervju selv, men jeg går alltid inn i intervjusituasjoner med en utadvendt og trygg holdning (er egentlig ganske introvert og «sjenert», og har ofte impostor syndrome 😅). Fake it til you make it - jeg får alltid gode tilbakemeldinger etter intervjuer, og har faktisk blitt tilbudt de fleste jobber jeg har søkt på. Anonymkode: 3b675...bde
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tenker det viktigste faktisk er hvordan du fremstår, at du virker blid og positiv og litt «frempå», og ikke virker usikker eller utstråler «unnskyld at jeg er til». Man kommer veldig langt med et smil og en selvsikker holdning 😊 Har ikke hatt denne formen for intervju selv, men jeg går alltid inn i intervjusituasjoner med en utadvendt og trygg holdning (er egentlig ganske introvert og «sjenert», og har ofte impostor syndrome 😅). Fake it til you make it - jeg får alltid gode tilbakemeldinger etter intervjuer, og har faktisk blitt tilbudt de fleste jobber jeg har søkt på. Anonymkode: 3b675...bde Hehe det er akkurat sånn jeg er og! Må bare kjøre på og «fake it til I make it» jeg da..! Og spille den rollen som du så brilliant klarer!! Utrolig imponerende at du har klart å være sånn + fått så mange jobbtilbud!! Wæo!🤩🥰 TS Anonymkode: 203e6...322
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hehe det er akkurat sånn jeg er og! Må bare kjøre på og «fake it til I make it» jeg da..! Og spille den rollen som du så brilliant klarer!! Utrolig imponerende at du har klart å være sånn + fått så mange jobbtilbud!! Wæo!🤩🥰 TS Anonymkode: 203e6...322 Det klarer du 💪👏 Du kan jo spille inn videoen mange ganger, så sender du den versjonen du er mest fornøyd med 😊 Det blir også lettere å fremstå trygg og med høy selvtillit når du har gjort dette noen ganger - da blir det på en måte en rolle du blir vant til å kle på deg i intervjusituasjoner 😊 Etter hvert opplever du antakelig at det blir enklere å fremstå sånn på jobb også - og, utrolig nok, ser folk deg som mer kompetent bare fordi du fremstår med selvsikkerhet 😊 Anonymkode: 3b675...bde
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det klarer du 💪👏 Du kan jo spille inn videoen mange ganger, så sender du den versjonen du er mest fornøyd med 😊 Det blir også lettere å fremstå trygg og med høy selvtillit når du har gjort dette noen ganger - da blir det på en måte en rolle du blir vant til å kle på deg i intervjusituasjoner 😊 Etter hvert opplever du antakelig at det blir enklere å fremstå sånn på jobb også - og, utrolig nok, ser folk deg som mer kompetent bare fordi du fremstår med selvsikkerhet 😊 Anonymkode: 3b675...bde Tusen takk!!! ❤️❤️❤️ Anonymkode: 203e6...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå