AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Vi er en familie med to voksne og tre barn. Har en plan/et ønske om å flytte et bestemt sted der vi begge har familie. Vi søker jobb begge to, men det er langt mellom jobbene. Vi kommer ti å få jobb begge to, men kanskje ikke samtidig, og kanskje ikke slik at det passer med barnehageåret. Hvor mye hadde dere andre som har flyttet på plass når dere reiste? Hadde begge jobb fra dag én? Barnehageplass da? Hvordan løste dere det? Vi ser at en perfekt jobb/hus/barnehageplass-pakke kanskje ikke venter på oss, men kommer etterhvert. Anonymkode: 30cb7...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Blir glad for alle innspill. Anonymkode: 30cb7...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ville i allefall hatt på plass inntekt som vi kunne leve av og et tak over hodet vi kunne leve med den første tiden som et minimum.. Anonymkode: 3d307...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg ville i allefall hatt på plass inntekt som vi kunne leve av og et tak over hodet vi kunne leve med den første tiden som et minimum.. Anonymkode: 3d307...f4c Én 100% jobb og hus, midlertidig eller eie skal vi klare, men da må den andre få jobb innen 6mnd, i alle fall før neste barnehageppptak. Er vel bare å begynne å spare! Anonymkode: 30cb7...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi er en familie med to voksne og tre barn. Har en plan/et ønske om å flytte et bestemt sted der vi begge har familie. Vi søker jobb begge to, men det er langt mellom jobbene. Vi kommer ti å få jobb begge to, men kanskje ikke samtidig, og kanskje ikke slik at det passer med barnehageåret. Hvor mye hadde dere andre som har flyttet på plass når dere reiste? Hadde begge jobb fra dag én? Barnehageplass da? Hvordan løste dere det? Vi ser at en perfekt jobb/hus/barnehageplass-pakke kanskje ikke venter på oss, men kommer etterhvert. Anonymkode: 30cb7...338 Flyttet da jeg var i mammaperm med nummer to, fikk jobb samme måned som permisjonen var ferdig. Barnehageplass hadde vi den måneden far var ferdig i pappaperm. Flyttet fra dyr leid leilighet og inn i landlig enebolig 5 min unna barnehage og butikk. Jobben hans var 15 min unna. Det går an å bare ta en jobb, fordi man må. Anonymkode: 41cdc...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå