AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg må skrive opp vakten jeg har jobbet i timelisten, men jeg glemte det to ganger i desember fordi jeg egentlig var syk men gikk på jobb likevel. Nå har jeg ikke fått betalt for de vaktene. Hun som er lederen min sier at det er mitt problem. Men har ikke hun også et ansvar? Hun var på jobb sammen med meg begge de to dagene. Jeg har vel krav på å få betalt for de vaktene? Anonymkode: bd7b2...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Skriv dem opp i sammenheng med januar-lista, så får du de betalt neste gang i stedet. Se på det som ufrivillig sparing. Anonymkode: 42d05...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må skrive opp vakten jeg har jobbet i timelisten, men jeg glemte det to ganger i desember fordi jeg egentlig var syk men gikk på jobb likevel. Nå har jeg ikke fått betalt for de vaktene. Hun som er lederen min sier at det er mitt problem. Men har ikke hun også et ansvar? Hun var på jobb sammen med meg begge de to dagene. Jeg har vel krav på å få betalt for de vaktene? Anonymkode: bd7b2...747 Nei, hun har ikke noe ansvar for at du fører timelisten din riktig, det er helt og holdent ditt ansvar. Som den over her skriver, skriv de opp på neste timeliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Ok, men det er hun som godkjenner timelistene, tror jeg. Hvor kan jeg skrive det? Jeg får bare opp januar, ikke desember. Anonymkode: bd7b2...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå