Gå til innhold

Nyutdannet og nyansatt sykepleier som skal ha student

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det virkelig innafor/vanlig? Hun reagerer på det selv, og sier at en del av prosedyrene studenten skal gjennom har hun ikke fått prøve seg på selv i selvstendig stilling ennå engang. Synes man bør få mer tid til å bli komfortabel i stillingen når man er nyutdannet, før man skal lære opp og vurdere andre. Hun har vært ansatt i fire-fem måneder.

Anonymkode: 2d75c...3a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Systemet er rævkjørt, og verre skal det bli.

Anonymkode: 02b89...a44

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det virkelig innafor/vanlig? Hun reagerer på det selv, og sier at en del av prosedyrene studenten skal gjennom har hun ikke fått prøve seg på selv i selvstendig stilling ennå engang. Synes man bør få mer tid til å bli komfortabel i stillingen når man er nyutdannet, før man skal lære opp og vurdere andre. Hun har vært ansatt i fire-fem måneder.

Anonymkode: 2d75c...3a6

Det er ikke det. Du skal vel ha jobbet i et år før du får student egentlig. Jeg husker jeg også ble kastet ut i det der når jeg var helt fersk nyutdanna sykepleier og helt ny i jobben i tillegg og jeg selv akkurat var ferdig med mine opplærings vakter og var omtrent like grønn som studentene på mange områder. Det var helt grusomt rett og slett. Jeg var så redd og så usikker og sikker på at studenten tenkte at jeg var komplett idiot.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt inafor dessverre om det er lav spl dekning. Vil tro det er sjelden men det skjer.

Anonymkode: 09796...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Systemet er rævkjørt, og verre skal det bli.

Anonymkode: 02b89...a44

What she said 🙈

Jeg ble nylig spurt i en ny jobb, en jobb jeg nå har sagt opp på grunn av dårlig ledelse/organisering, og jeg sa nei, at jeg ikke var klar, og jeg gjorde det skriftlig. Det er altfor mye flink pike-syndrom i helsesektoren. 

Anonymkode: 43f6f...799

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

What she said 🙈

Jeg ble nylig spurt i en ny jobb, en jobb jeg nå har sagt opp på grunn av dårlig ledelse/organisering, og jeg sa nei, at jeg ikke var klar, og jeg gjorde det skriftlig. Det er altfor mye flink pike-syndrom i helsesektoren. 

Anonymkode: 43f6f...799

Heier på deg!!

Anonymkode: 0ec8b...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...